דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר הקבלה אינה דומה לחכמות אחרות, אשר משאירות את האדם בעולם הזה. האדם אינו משער שהוא נכנס אל תוך דלת פתוחה למציאות חדשה. לא מגיעים לשם לאחר המוות, אלא במהלך החיים, לאחר שמרחיבים את התפיסה, ובזכות כך מתחילים להרגיש את המציאות הנמצאת בדרגה אחרת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אדם הלומד את חכמת הקבלה מגלה את כל הכוחות הפועלים עלינו בדרגה הרוחנית – את הכוח הכללי, את הבורא. הוא לומד כיצד לארגן את יחסיו ההדדיים עם הכוח הזה: אני לדודי ודודי לי. מצב הגוף אינו משפיע על המצבים הרוחניים של האדם, מכיון שהאדם מגיע להשגת המציאות האמיתית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כאשר האדם מתפטר מהבידוד הפנימי ורוצה לצאת מעצמו אל החברים, אל הקבוצה, אל העולם, הוא רוכש תפיסה חדשה ומרגיש שמחוצה לו קיים כוח – בורא הממלא את הכל. לשם כך הוא זקוק לעזרת הקבוצה, החברים, כיוון שהוא אינו מסוגל לצאת מעצמו לבדו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא דוחף כל אחד, אולם רק עד גבול מסוים, שאחריו הלחץ כבר אינו אפשרי. אחרת זה יהיה מלאך ולא אדם. עלינו לשים את עצמנו במסגרת ברורה מברזל ולא לאפשר לעצמנו לצאת ממנה. כך אנחנו מעניקים לבורא הזדמנות לעבוד איתנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כיום תושבי כדור הארץ חווים מצב של אי ודאות, תחושה של עולם הולך ונעלם ובד בבד חוסר וודאות לגבי העולם שעתיד לתפוס את מקומו. יתכן שאותו עולם חדש כבר כאן, אבל אני עוד לא מסוגל להרגיש בו? כיצד עלי לרכוש רגשות אליו, להבין אותו, להגיע להכרתו? לראשונה זו בעיה של כולם…

תוצאת תמונה עבור טוויטר מערכת הטבע האינטגראלית נמצאת בתהליך קבוע של התפתחות האגואיזם. בני אדם חייבים לאזן את האגואיזם במודע, על ידי יחסים טובים ביניהם. אחרת, סימניו של חוסר האיזון מתגלים בצורת מלחמות, וירוסים ואנטישמיות – שנאה כלפי מי שיכול לתקן את חוסר האיזון, על אף שאין הוא יודע על כך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תלמידי בתי הספר בגרמניה יהיו חייבים לבקר במחנה השמדה, שם יסבירו להם מה התרחש במדינתם בידי הוריהם. אולם איש לא יוכל להסביר להם בצורה הגיונית מדוע זה התרחש! שהרי זה ביטוי של האגואיזם הגובר בדרגת "אדם". אותו צריכים לפצות…!

תוצאת תמונה עבור טוויטר הטבע זהו רצון אגואיסטי, המתפתח ללא הפסקה. האדם חייב לאזן אותו ביחס טוב לטבע הדומם, הצומח, החי ובמיוחד כלפי יתר בני האדם. חכמת הקבלה מסבירה כיצד ניתן לעשות זאת. היהודים אחראים על קיומו של כלל זה של הטבע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הטבע זהו אורגניזם אגואיסטי מתפתח. בני האדם צריכים לפצות על הכוח האגואיסטי שהם באמצעות יחס טוב כלפי 4 הדרגות של הטבע: דומם, צומח, חי, מדבר. בהיעדר הפיצוי, הכוחות האגואיסטים באים לידי ביטוי כאסונות טבע בכל 4 הדרגות. דרגה 3 – וירוסים, דרגה 4 – אנטישמיות.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest