דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אנחנו מתאחדים, כלומר מבטלים את הרצון האגואיסטי האישי ועוברים לרצון להשפיע של הקבוצה, מתחלפים בנו היסודות. אנחנו מגיעים לאמונה למעלה מהדעת – לגישה רוחנית, כאשר אנחנו מרגישים, מבינים, מקבלים החלטות מעל מהרצון להנות, כלומר בעולם הרוחני.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העיקר זה להכיר בכך שאובדן הטעם ומצב הרוח מגיעים מלמעלה, מהבורא, בצורה אישית כלפי האדם, בכדי לנתק אותו מהאגואיזם ולאפשר לו חופש מסוים מהתענוגים האגואיסטים, לתת לו להרגיש את עצמו כבלתי תלוי באינטרס האישי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כאשר אני עובד ללא חומר דלק, ללא מוטיבציה אגואיסטית, אלא רק לטובת גדלות הבורא: אני מגיע לשיעורים, אירועים, חי באופן כללי – אני משתדל להחליף את התענוגים אשר האירו לי בתקוה אגואיסטית, למצב שבו איני רוצה בשכר עתידי אלא משתוקק להדבק בבורא בכל רגע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההרגשה שאני עושה איזה דבר לטובת הבורא נותנת לי חומר דלק בעבודה וברגע הזה אני חי. ברגע הבא הבורא יכול לנתק אותי, לטהר אותי מהרצון שלי לקבל תענוג ואז שוב אוכל לפעול כדי לגרום לו נחת רוח. להתקיים לשם כך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו להתחבר בינינו, בכדי שנרגיש את הקשר בינינו כנקודה אחת המשותפת לכולם. עלינו להרגיש בנקודה זו את הרצון, את הכאב כלפי הבורא, את מה שנקרא תפילה, את הבקשה אליו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא הוא הכוח הממריץ, שמחייב אותנו באחדות. האגואיזם מרחיק בינינו, בטענה שעדיף לנו לשמור מרחק אחד מהשני.
אך עלינו להסכים להתאחד, כדי לאלץ את עצמנו לפנות לבורא. ניתן לדמות זאת למצב שבו נעלו אותנו, את העשירייה, בכלוב צפוף ועלינו לחפש איך לזעוק לבורא כך שישמע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני רוצה לעשות צמצום על עצמי, ללא התחשבות באם אני מרגיש את עצמי ריק או מלא – אני רוצה להידבק בבורא, בכדי שכל מחשבותיי ורצונותיי יהיו עליו בלבד, וכל פעולותיי תהיינה מכוונות אליו.
זוהי השפעה אמיתית לבורא, השפעה מעל דעתי ומעל התרשמותי בשכל ובלב.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אמונה מעל הדעת זהו מושג רוחני. אדם שנמצא בהשפעה במקום בקבלה, מעדיף להשפיע לבורא במקום לשרת את האגו שלו. החשבון שמניע אותן הוא מהו הרווח של הבורא ולא מהו הרווח הפרטי שלי. כל חכמת הקבלה בנויה על עיקרון האמונה למעלה מהדעת – על עקרון ההשפעה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ככל שהאמונה למעלה מהדעת גדלה, כך אני מעדיף את ההשפעה על פני הקבלה. גדלות הקבלה טבועה בי. אני יודע ומרגיש כמה חשוב לקבל לעצמי – כל מהותי היא בכך. עלי למצוא דרך להפריד את ה"אני" שלי מעצמי ולהדביק לבורא. וזאת, כדי לחשוב עליו במקום על עצמי ולהנות מכך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כאשר אני חושב על הבורא, אני מרגיש שאני מתקדם בכיוון הנכון. אך האם המטרה היא להטיב לעצמי או להשפיע לבורא? בזכות תרגילים כאלו אני מתקדם, כאשר אני מתנתק בהדרגה מה"אני" שלי ומעביר את כל המחשבות אל הבורא.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest