דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו נכנסים לשנה חדשה – מלכות חדשה, למערכת המנהלת אותנו ומקבלת מאיתנו אותות חוזרים. אם אנחנו מתקרבים, אנחנו יכולים להשפיע על המערכת הזו ואז העתיד יהפוך להיות עליה מרתקת עד לדרגת השגה אינסופית, להרגשה של נצחיות ושל מערכת הטבע הכללית!

תוצאת תמונה עבור טוויטר חברים!
שנים לא פשוטות עברו עלינו. למדנו, ניסינו להבין איך ניתן לשנות את גורלנו. בואו נהפוך את השנה החדשה לשנת השגות חדשות, לשנה שבה אנו שולטים בעצמנו ובגורלנו, ואז נראה לפנינו עתיד נפלא ואת הדרך להתקרב אליו. בכוחנו להשיג את זה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם נתאחד ונכסה באהבה מעל לכל הפשעים, אזי השנה הקרובה תהיה טובה בעבורנו. עלינו להגיע לחיבור שכזה מדי יום, תוך התקרבות לבבית, נפשית, יומיומית זה לזה! מאחל לכולם שנה טובה וכתיבה טובה בספר החיים!

תוצאת תמונה עבור טוויטר השבוע, שוחחתי עם פרופסור יצחק קלדרון אדיג'ס, מומחה עולמי בתחום הניהול. פרופסור אדיג'ס סובר, שהאהבה – הינה הפתרון לכל בעיות החיים, השנאה מפלגת ומעוררת דחייה, ואילו האהבה הינה המפתח להצלחה בעסקים ובניהול אירגונים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כתוב "כשם שאין פרצופותיהן דומין זה לזה כך אין דעתן שוין זה לזה", כלומר כמו שפרצופיהם אינם דומים, כך הם חלוקים במחשבותיהם וברצונותיהם. כולנו שונים לחלוטין. מלכתחילה, לא ניתן להגיע לאיחוד במישרין על בסיס הדמיון בינינו. יש צורך במשהו שמקשר בינינו, שלמענו כדאי לבטל את חילוקי הדעות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אין דרך להגיע להצלחה, אלא על ידי הקמת ממשלת אחדות לאומית, שתהיה מורכבת מאותן מפלגות, שבאמת חפצות באיחוד ומוכנות לוותר למענו על האינטרסים שלהן בכל נושא. במצב שכזה, קיימים הן הוויתורים והן ההשלמה ההדדיים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ממשלת אחדות צריכה לכלול בתוכה זרמים מנוגדים, חכמים, שמבינים איך ללכת לקראת האיחוד והאחדות. דומה הדבר למשפחה, שבה לכל אחד דעה משלו, אך למען מטרה משותפת, עליהם לדון בכל שאלה ושאלה ולהגיע לפתרון, שיהיה מקובל על כולם.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest