דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני חייב לעבוד על האהבה שלי כלפי החברים, בלי קשר לאיך שהחברים מתנהגים כלפיי. שהרי הם נשלחו אליי על ידי הבורא, שמארגן בעבורי את תמונת העולם. ואילו אני חייב לקבל אותה, בכך שאני מבין שאיני רואה את ״החברים״ אלא את העזר שכנגדי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל תיקוני הבריאה הם בחיבור. אם אנחנו משתוקקים לחיבור, שבתוכו אנחנו נותנים מקום לבורא להתגלות, כתוצאה מהשתוות התכונות שלנו לתכונותיו, אנחנו ממלאים את ייעודנו. כלומר, הקבוצה העולמית של בני ברוך היא חיל החלוץ שאחריו יגיעו עוד חלקים רבים של נשמת אדם הראשון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר התנהגות החברים היא גילוי התכונות שלי, שעליה עליי לעשות תיקון. ולכן לא חשוב מה אני מרגיש מהם, או מכל העולם. אני חייב לתקן את עצמי כך, שאקבל כל חבר כשותף למטרת הבריאה, לגדל בתוכי אהבה כלפיו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר באהבתי הגדלה כלפי החבר אני אראה שהוא ״עובר תיקון״, נהפך לנעים וטוב יותר, כפי שכתוב ״על כל פשעים תכסה אהבה״. עם זאת, אני אמשיך לראות יחס רע ממנו, אך יחד עם זאת, אעטוף אותו באהבה, עד אשר אגלה שהכול אורגן על ידי הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר צרפת הפכה להיות דומה למדינת עולם שלישי. ההגירה ההמונית הפכה את קלסתר פניהן של הערים הצרפתיות. שולטים בהן סוחרי סמים ומוסלמים קיצוניים. השלטונות לא ישנו את הפוליטיקה שלהם, אלא לפנינו התפרצות של לאומיות עממית!

תוצאת תמונה עבור טוויטר תנועת ה-BDS מוצעת כמועמדת לפרס נובל לשלום. רוסיה דורשת שהמזרח התיכון יפורק מנשק גרעיני, בשעה שכוונותיה נתונות לישראל. או אז כולם יתחילו להתנהל בצורה משולחת רסן כלפי ישראל. כל העולם מתנגד לישראל, כיוון שהיהודים לא ממלאים את משימתם להעניק לעולם דוגמה של חיבור.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest