דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר חברי כנסת ערבים בכנסת מתכוונים להעביר החלטה באו״ם שמגנה את ישראל בגין פוליטיקה של אפרטהייד.
העם היהודי מפולג ובכך הוא מפלג את העולם, תוך שהוא מעורר שנאה הדדית, שמתהפכת בסופו של דבר כנגד היהודים, כמקור התת הכרתי לכל הבעיות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תעביר את הדאגה לעצמך – לקשיחות כלפי עצמך,
תוך שאתה מוליד רכות כלפי החבר.
תניח להתנגדות.
שחרר את עצמך, כמו ציפור מתוך כלוב.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הקבלה היא מדע על היחס החדש למציאות, שקורא לנו לקבל את זה שהמציאות אינה תלויה בשכל וברגש אלא באופן התפיסה שלה, לא בתכונת האגואיזם אלא בתכונת ההשפעה.
עלינו לראות את המציאות כפי שרואה אותה הכוח העליון, שמשפיע לנו ואנחנו מקבלים ממנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עובר רוחני זו ההשתוקקות להישאר בדבקות עם הבורא, בנקודת הדבקות האחת והיחידה, בכל מצב ובכל הנסיבות. גובה המדרגה הרוחנית נקבע על ידי גדול האגואיזם, שעל פניו אנחנו מוכנים לבטל את עצמנו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר עובר. הפעולה הנכונה היא לא לקחת בחשבון את ההרגשות ברצון האגואיסטי, אלא להשתוקק מעליו, לעבר הדבקות בבורא. בדבקות הזאת אין "שטח", אלא רק נקודה. שהרי ל"שטח" יש נקודות אוריינטציה – לשמאל ולימין, ואלו הם החשבונות שלי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המדרגה שמושגת אינה נעלמת אלא יוצרת רצון גדול עוד יותר ליהנות, הופכת את העבודה לקשה עוד יותר. ההשגות של אתמול הופכות למכשולים של היום. זהו ה"עזר כנגדו" שמאפשר לעלות גבוה עוד יותר באמונה מעל הדעת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר היום תחילתה של שנת הלימודים!
נאחל שבית הספר יהפוך למקום של חינוך האדם שבאדם הקטן, שבו מלמדים אותו איך להיות מחובר בצורה נכונה עם האחרים למערכת אחת מאוחדת, בהידמות לטבע – וזה יהיה בעבורו כערובה לעתידו הטוב.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest