דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר תשעה באב זהו יום חרבנו של בית המקדש. אך יש להחשיב ליום החורבן – את ההכרה בחרבנה של האהבה בין חלקי העם. כלומר, יש להשתוקק לשיקומו של בית המקדש של הקשר. לכן נאמר שיום החורבן הוא גם יום שיקום בית המקדש.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל תכונותיו של האדם הכרחיות להשגת שהשתוות הצורה עם הבורא.
צריך רק להבין כיצד לשנות כל אחת מהן, כדי להגיע למטרה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המהר"ל, חידושי אגדות, גיטין נה ב: בית המקדש משקף את שלימות כל העולם ולא של ישראל בלבד. ולפיכך יש בו מקום לאומות העולם. ואם היו האומות מתנגדים אל בית המקדש, לא היה יכול לעמוד אף שעה אחת. ולכך לא נחרב על ידי אומות, אלא רק על ידי שנאת חנם ומחלוקת, שנחלקו ישראל.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תרגיל: הרגשת העולם (הרע) נקראת דעת.
התיאור שהבורא הטוב שולט בעולם מכונה אמונה. עלינו להימצא כל הזמן בהכרה של שתי תפיסות העולם האלה, הרעה והטובה במקביל – זה נקרא להימצא באמונה מעל הדעת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר היום תשעה באב – יום חורבן בית המקדש הראשון והשני. זה אמור להיות יום אבל. אבל אין אבל! לשם מה אנחנו זקוקים לבית מקדש? הרי בית המקדש אינו בניין, אלא חיבור בין הלבבות באהבה. חיבור הלבבות המפורדים נקראת שיקום בית המקדש או הנשמה, ושם מתגלה הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר – איזה מכשול ניצב לפניך?
– בינך לבין הבורא?
– אתה עצמך.

ניתן להתגבר על הרע, על הדעת, בדרך אל הבורא
רק על ידי מאמצים להאמין מעל הדעת,
שהבורא נמצא בכל…

תוצאת תמונה עבור טוויטר היום תשעה באב. יום חורבן בית המקדש הראשון והשני. עלינו לנקות את המקום לבנייתו מחדש. ניקוי המקום לשיקומו, פירושו של דבר להבדיל את האגואיזם מעצמנו. במקום שיתפנה נבנה את בית המקדש – את הרגשת הבורא, כשולט בכל העולם, באמונה מעל הדעת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר נאמר שבית המקדש השלישי ירד מוכן מלמעלה. הכוונה היא לכך שכתוצאה מהמאמצים שלנו בחיבור, אנחנו נקבל מלמעלה, מדרגת הבורא, דרגת הבינה, כוחות להתאחד באהבה – וזה יחבר בינינו ויתגלה בינינו ככוח האהבה, שנקרא הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הכנסת כסף מנייר על פני הזהב, הוציאה את היחסים בינינו מאיזון והולידה את המשבר. הרי בניירות אין ערך אמיתי.
הפתרון: לחזור לקנה מידה מהעולם שלנו – הקבלה, או לחילופין לעבור ישר לקנה מידה רוחני – השפעה. נהיה חייבים לעבור לכך.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest