דף הבית / נשים / המדידה – כלפי הגברים!

המדידה – כלפי הגברים!

המדידה - כלפי הגברים!שאלה: אני חברה בקבוצה הוירטואלית, ותלמידה מתחילה ונלהבת, נהנית מכל רגע של קבלה ושותה בצימאון את דברי הרב. בקבוצה הוירטואלית יש נשים (ואני אחת מהן), שמחפשות דמות נשית (- נביאה ידועה!) , כדי להזדהות איתה. יש גם נשים שרוצות להגיע לדרגת הנביאה המקראית. על מי כבוד הרב ממליץ ומה יוכל כבודו לספר לנו עליה?

תשובה: אני חושב, שעדיין מוקדם: נשים לא תוכלנה לקבל אף אישה כסטנדרט רוחני. זה יסיח את דעתן מאותו החיבור שהן צריכות ליצור ביניהן – לעזור לגברים באיחוד ובהשתוקקות למטרה (ערבות).

אין צורך לבקש ממני דבר, משום שברגע שמופיעה הזדמנות להגברת הפצת הקבלה בעולם, ולו גם הקטנה ביותר, אני מייד מבצע, במידת האפשרויות העומדות לרשותי.

בינתיים כולכן צריכות להתחבר (ביניכן!) מסביב לחלק הגברי של "בני ברוך".

6 comments

  1. זה באמת מוקדם מידיי…כי קודם הגברים בבני ברוך צריכים לקבל "אותה"כסטנדרט רוחני …וכרגיל עומדות בפניכם 2 האפשרויות ביסורים או בתענוג.

  2. אל תחכי לאף אחד שיקבל אותך כסטנדרט..יעל לא חיכתה לאף אחד, הרגה את סיסרא לבד ללא שום רשות או הוראה  בקיצור בעצמה חיסלה את האגו …יאלה עבודה אחותי (קשה מטורף) תהיי אמיצה…כמו יעל הנה דמות

    לא יודעת אך הגעתי אליה..גרועה בתנ"ך

    אבל השם שלה הדה ליבראש כמה זמן ואז חיפשתי…גיליתי שיש בתורה אחת כזו ששמה יעל, והבנתי למה השם שלה הי לי בתוך הראש ..אז קחי

  3. הרב שלי ושל כל הכלי העולמי . זה כל כך מורגש אצלי הדברים שכתבת : "שברגע שמופיעה הזדמנות להגברת הפצת הקבלה בעולם ' ולו הקטנה ביותר אני מיד מבצע . ..  " תודה אתה הוא זה שמחזק בי השתוקקות עצומה ללכת בדרכך ובדרך המקובלים במטרה הנעלה להדבק בבורא .   תודה.

  4. הבנתי מכבוד הרב באחד מהרצאותיו / או מכתביו,

    שבתקופת הגלות רק גברים שבערה בהם הנ. שבלב

    הגיעו לקבלה,

    עתה, בתום הגלות, כשעברנו את שנת 1995

    ויותר ויותר נשים מצטרפות ללימוד הקבלה

    אני מקבלת את התחושה שכל אחת ואחת מאתנו

    אם תשקיע בלימוד, הפצה והשפעת חיסרון לכלי

    הגברי – יש מצב שתגיע לדרגה של נביאה

    א מ ן

  5. אסתר המלכה:)

    מה אני אגיד…אני מסכימה לחלוטין עם הרב, במקום לנסות לחפש איזושהי עוצמה נשית שנובעת מהרצון האגואיסטי לקבל איזושהי הכרת תודה וחוזק נשי….ניתן להגיע לערבות, להדדיות ולמטרת הבריאה:)

    תחשבו על זה בנות…ביחד נשרוד אבל לחוד………Kiss

  6. רב יקר,בשעור בוקר היום אמרת שלידת ילדים היא שיא האגואיזם, האם אשה שלא ילדה לא יכולה להגיע ולממש את דרגת האגואיזם המקסימלי, ע"מ לעבור למדרגה הבאה? כל עוד היא לא עשתה את זה היא לא יכולה להתקדם הלאה? והיא תקועה במדרגה הנוכחית?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest