דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / היכן מסתתר האושר?

היכן מסתתר האושר?

שאלה: האם חכמת הקבלה מאפשרת לאדם להפוך להיות מאושר? כיצד זה קורה?

תשובתי: מילדות האדם שואל שאלות על משמעות החיים, עד שמתחילה אצלו התפתחות הורמונלית. אחר כך הוא שוכח אותן. אבל אם בחלוף הזמן הן שוב מופיעות בו, אז הוא כבר מחפש עליהן תשובות.

בזמנינו יש לא מעט אנשים כאלה. אנחנו רואים את זה לפי מספר של אלה, שנכנסים לדיכאון או שמדכאים ומרדימים על ידי סמים את העדר התשובות על השאלות שמטרידות ומייסרות אותם. היום אנשים כאלה מהווים יותר ממחצית אוכלוסיית כדור הארץ. לפחות אחוז גבוה מאוד לוקח כדורים נגד דיכאון.

לכן הגיע הזמן שאנשים יידעו, שחכמת הקבלה נותנת תשובות לשאלות שלהם. מה גם, שאלֵה הן תשובות מדויקות שאותן הם מגלים בעצמם ותופסים כהשגת עולם, השגת הטבע. יחד עם זה, התשובה אצלם מתחברת לשאלה לא סתם באופן מופשט בלבד, אלא הם רואים כיצד זה עובד בתוך ההרגשה, בגילוי העולם.

לזה צריך להביא את האנשים ולתת להם אפשרות לא רק להשיג את העולם, אלא גם לשנות אותו, לשנות את עצמם ולהביא את עצמם ואת העולם לצימוּד נכון הנושא אושר, נוחוּת, הרמוניה ואיזון בין האדם והעולם הסובב.

כאן באה לעזרתנו חכמת הקבלה, שמסבירה כיצד בנוי הטבע ומה אפשר לשנות באדם כדי להגיע להרמוניה איתו ולהתקיים בתוך העולם שלנו במצב של איזון מוחלט. כי איזון, זהו האושר.

מתוך שיחה בנושא "שנה חדשה", 25.12.2014

ידיעות קודמות בנושא:
איפה לקחת זמן לאושר?
פטנט לחיים מאושרים
מה זה אושר?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest