דף הבית / משבר עולמי / הטכנולוגיה להשמדת מדינה

הטכנולוגיה להשמדת מדינה

ידיעה: השמדת מדינה מתחילה מכפייה לסובלנות, לכאורה בשם תקינות פוליטית ודמוקרטיה. הכפייה לסובלנות באה במטרה להרוס את הגנטיקה הלאומית ולפורר את המדינה כצורה בסיסית ואפקטיבית של חברה בעלת אחריות סוציאלית.

המשימה הזאת כוללת: הפיכת הלאום לחברה חסרת אחריות כלפי ההיסטוריה והתרבות הלאומית, חברה שמורכבת מצרכנים שסופגים את מה שמבצעי התהליך הזה צריכים על מנת להשיג את המטרות האסטרטגיות שלהם.

ביצוע תהליך כזה מחלק את הלאום לאובייקטים וסובייקטים של סובלנות, נפגעי סובלנות, מה שקורע את הלאום ואת החברה ומביא אותם למצב של אי סובלנות הדדית, מצב שהורס את הזהות הלאומית ומחליש את החברה ואת המדינה.

כזה תהליך כולל כמה משימות:

– החדרת רעיון ה"סובלנות" כגורם בסיסי וקריטריון לדמוקרטיה אל תוך דעת הקהל;

– השגת דומיננטיות בתקשורת הלאומית והתרבותית;

– עיצוב מאסיבי מחדש של ההכרה הלאומית;

– שיעבוד תקשורתי, אידיאולוגי, מוסרי, כלכלי עד כדי פיזי של מנהיגי הלאום תוך החלפה "דמוקרטית" (העלמה) של המתנגדים;

– יצירת שילוב של מנהיגים משועבדים לבין טפילים בטלנים תוך איחוי שלהם בהמשך;

– עיצוב המטרה המושגת בחוק הלאומי, כאשר החוק הוא בעל אופי טפילי, שכה נחוץ למנצחים.

ובהמשך כבר יכולות להיווצר "מהפכות צבעוניות" למיניהן, חלוקה מחדש של הרכוש הפרטי והנכסים הלאומיים, הפקרות "דמוקרטית", יושמד מוקדיו התרבות וגורמי הביטחון הלאומי וכיו"ב, עד כדי "העברה לזיכיון" חלקי לארגונים ומדינות זרות של שטחים לאומיים.

כלפי חוץ כל זה ייראה כיחסים דמוקרטיים נורמליים בין הממשל לחברה, בחירה טבעית של "הדמוקרטים הטובים ביותר והמנהלים היעילים ביותר" לשלטון, אופטימיזציה של ניהול המדינה ושטחיה, וכל זה, כמובן, רק "לטובת רווחת האזרחים".

למעשה כל זה מהווה טפילות אמיתית והרעלה (הדבקה) קטלנית של הלאום. נראה שכזו הדבקה טפילית בקמצנות, תאוות רווח ושלטון לטובת הצריכה העצמית היא השיטה האולטימטיבית להפיכת השלטון ולהשמדת המדינה.

זאת אף על פי שכל זה מתחיל מכפייה לסובלנות, בשם ניצחון התקינות הפוליטית והדמוקרטיה במדינה אחת מסוימת.

התייחסותי: זוהי רק אחת השיטות במלחמה המודרנית. באופן מעשי אי אפשר להילחם בהן, מה שאנחנו יכולים לראות על פי השינויים המתרחשים במדינות, איך שנוצרים הסכסוכים, המהפכות הכתומות, האביב הערבי וכולי. המטרה היא שלטון בעולם. האמצעי הוא יצירת כאוס על ידי ידיים זרות.

ידיעות קודמות בנושא:
מומחים למהפכות מהירות
כסף – ניהול – שליטה – "אור מקיף"
סבלנות וסובלנות. פרושים אירופאי ואירו אסיאתי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest