דף הבית / חינוך, ילדים / ה"טבע" זאת מילה לא מובנת

ה"טבע" זאת מילה לא מובנת

שאלה: כאשר אנחנו מארגנים הרצאות, סדנאות אינטגרליות, אנשים מרגישים שאנחנו לא מספרים משהו, עד שאנחנו מתחילים לברר בצורה יותר ברורה את המושג ה"טבע".

באיזה מקרה מותר להגיש ולגלות את המושג ה"טבע", והאם בכלל צריך לעשות זאת?

תשובתי: בטח!

אפשר להסביר את המושג ה"טבע" בצורה הבאה: "אנחנו קשורים בינינו. אנחנו קשורים במערכת אחת, לכן המחשבות והרצונות עוברים מאחד לשני. לא פלא שאומרים בעם "עין טובה" או "עין רעה". אנחנו יכולים להעביר מחשבות. ישנם אנשים יותר רגישים לזה, הם מגלים מחשבות, וישנם פחות רגישים. אדם מרגיש אם מישהו מסתכל עליו מאחור וכן הלאה.

כלומר, קיימות שכבות טבע עדינות נרחבות שאנחנו מדברים עליהן. אנחנו לא יכולים לאמוד אותן מספיק. שירותים מיוחדים מטפלים בהן, הם לא מגלים לנו את כל הסודות, אבל בעצם זה גם לא חשוב. חשוב שהיום מתגלה בהדרגה לאנושות הקשר הזה בין כולם.

הקשר המוחלט האינטגרלי בין המוחות האינדיבידואלים שלנו יוצר רשת אחת ויחידה שקשורה גם לטבע הדומם, הצומח והחי, וכל זה ביחד יוצר את הטבע.

וכאשר אנחנו שואפים לאינטגרליות, לקשר הדדי, על ידי זה אנחנו למעשה מגלים את הכוח האחד ויחיד של הטבע. זה דומה למחשב אחד. כל אחד מאיתנו כמו מחשב שמחובר ליתר המחשבים. וכאשר כל שבעה מיליארדי המחשבים מחוברים ביחד, אז זהו טבע אחד.

עובדה, שהמחשבה הכללית לא קיימת בכל אחד מאיתנו, אלא בינינו, ברשת שקושרת בינינו. לכן, כאשר אנחנו מתחברים זה עם זה, כאשר ה"מודמים" הפרטיים שלנו מתחברים ביניהם, זה יוצר רשת עולמית של מחשבה ענקית ורחבה.

אז אנחנו מתחילים להרגיש בתוכה את התנועה האחת של הטבע, והעיקר, את האבולוציה הפרטית שלנו: לקראת מה אנחנו הולכים וכיצד מתפתחים. אז אנחנו כבר יכולים לנחש מראש את מצבינו בעתיד, מכיוון שאנחנו נכללים בדרגת הטבע ששם נמצאת כל התכנית שלו. התוכנית הזאת מפתחת כל אחד מאיתנו, מושכת מתוך המאגר הפרטי שלו, הזיכרון האישי של כל אחד, את ה"רשימות" האינדיבידואליות שלו, את הנתונים. ואז האדם יראה את כל המצבים העתידים שלו, מפני שירגיש שהוא נכלל בתוך הרשת הזאת.

כלומר, כאשר המחשבה שלנו נעשית אינטגרלית, אנחנו יוצאים לדרגת הטבע, יוצאים מתוך מסגרת של מוגבלות כלשהי: זמן, מרחב – כל מה שמדברים עליו היום מומחים לפיזיקה קוונטית, פסיכולוגים ומדענים אחרים. תחזקו את זה על ידי המדע ואז יבינו אתכם.

מתוך השיעור הווירטואלי, 28.10.2012

ידיעות קודמות בנושא:
הכול נוצר על ידי הכוח היחיד של הטבע
ה"טבע", המילה החזקה הזאת
ההתכללות בתוך השכל האינטגרלי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest