דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / הוותיקן פונה נגד ישראל

הוותיקן פונה נגד ישראל

הערה: הוותיקן פונה נגד ישראל ואומר כי העם היהודי צריך לוותר על הנשק הגרעיני, הוא תומך בהסכם עם איראן לעצירת ייצור נשק אבל בו-זמנית גם בהמשך פיתוחו. הוותיקן יודע טוב מאוד, שאיראן תשתמש בכך ליצירת כמות גדולה של נשק גרעיני, ושהעסקה הזאת תוביל למלחמת עולם ושפיכות דמים. אחר כך יאשימו את ישראל על כך שיש לה נשק גרעיני כדי להגן על עצמה. אנחנו יודעים, שלאורך ההיסטוריה קרה בדיוק להיפך, הצלבנים נלחמו נגד המוסלמים, ואילו כאן הכול מתפתח בצורה לגמרי לא מובנת. מה מתרחש בעולם?

תשובתי: שום דבר חדש לא מתרחש בעולם. כל העולם נוהג כהרגלו, נגד היהודים, מפני שהיהודים אינם ממלאים את ייעודם. אם הם יובילו את העולם לאיחוד, וידגימו את האיחוד ביניהם, בתוכם, אז גם הוותיקן וכל השאר יעבדו בצורה מדויקת לגמרי, בכדי לאחד את כל העולם סביב היהודים ולהביא את האנושות כולה ליחסים הדדיים נכונים וטובים.

אבל אם ישראל לא נותן דוגמה לאיחוד, אז לא יהיה איחוד בקרב אומות העולם וגם לא ביחס כלפי ישראל, מפני שישראל מהווה מיני דגם של כל האנושות.

עם ישראל נוצר בבבל העתיקה מתוך שבעים אומות העולם, כאשר אברהם קרא לכל הבבלים להצטרף ללימוד השיטה של חכמת הקבלה שמדברת על איחוד, ולמעשה הגיעו אליו נציגים מכל העמים שאכלסו בזמנו את בבל העתיקה, מסופוטמיה. הוא אירגן מהם קבוצה גדולה, שלה קרא "ישראל", כלומר קבוצה שמתקדמת ישר אל המטרה, לאיחוד בין בני האדם.

אם הקבוצה הזאת עובדת לצורך איחוד, אז היא מראה דוגמה של איחוד לכל העולם. אם אנחנו מפורדים, אז העולם מפורד. אנחנו, החברה הישראלית, היהודים מסוכסכים בינינו, וגם העולם מסוכסך בינו לבין עצמו. מהעוינות הזאת הוא פונה אלינו ורוצה להשמיד אותנו.

לכן, אין כאן תנועות מיוחדות מצד הוותיקן. זוהי התפתחות טבעית של האירועים, כאשר אנחנו לא מבצעים את הפונקציה ההיסטורית שלנו והעולם פונה נגדנו כדי לאלץ אותנו סוף סוף ליישם אותה.

שאלה: אבל למה אנשים לא שומעים את דבריך?

תשובתי: לא רק את שלי, אלא גם של כל שאר המקובלים לאורך כל ההיסטוריה. אני לא יוצא מהכלל. אבל אנחנו לא יכולים לעצור את עצמנו, מפני שזו השליחות שלנו, להביא בהדרגה את השיטה לכולם, את החובה והנחיצות שלה לעם. אחרת שוב נבנה לעצמנו מחנות ריכוז, נכניס את עצמנו לשם, באופן כזה זה ייעשה. כפי שסטאלין שלח בני אדם לסיביר והם בנו לעצמם מחנות ריכוז ותחזקו אותם, כך גם אנחנו נצטרך לעשות.

שאלה: מה צריך לקרות, כדי שאירופה וכל העולם לא יעמדו בגבולות ישראל עם לפידים, אם מדברים באופן מותנה?

תשובתי: להתאחד בינינו.

שאלה: מה נדרש כדי שהיהודים ירצו להתאחד?

תשובתי: צריך לתת למקובלים לחנך את העם. כל השיטה קיימת באתר שלנו, היא הוכנה על ידי דורות של מקובלים. את זה בני האדם צריכים לשמוע. ובעיקר, צריכה להיות תוכנית חינוכית ממשלתית ענקית. אחרת המדינה תחדל להתקיים, כך נובא לנו. אין דרך אחרת: או שאנחנו פועלים בצורה נכונה, או ששוב יזרקו אותנו מאדמת הארץ.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 21.8.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest