דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הברז הראשי בצינור החיים

הברז הראשי בצינור החיים

שאלה: בחדשות היום, פה ושם מתחילות להופיע טיפות ראשונות של מידע על הסנקציות הבינלאומיות הקרובות נגד ישראל. המדינות האירופיות הצהירו על כך בגלוי, והאו"ם גם מתכונן להפעיל סנקציות. המתח מתחיל לגדול כמו כדור שלג וגורם לאפקט של דומינו, שבו אירוע אחד מוביל למפולת של אירועים נוספים. אפשר לדמיין למה הדבר יכול לגרום, הרי כבר ראינו בדוגמאות של מדינות אחרות איך זה עובד. אתה מסביר שכל הרע מתגלה כדי שאנחנו בעצמינו נגלה את הטוב. מה אנחנו יכולים לעשות עכשיו, כאשר הרע כבר נראה לעין וכל רגע עומד לתקוף אותנו, כדי לתקן את המצב ולהגיע לטוב?

תשובה: אני מקווה שאנחנו קודם כל נבין שכל זה בא מהכוח העליון, אין עוד מלבדו. עם ישראל חייב להגיע למימוש הסופי של "הקו האמצעי". ואז אנחנו נהיה ביחס לכל העולם כ"שמש" – הנר שמדליק את כל הנרות בחנוכייה.

הטבע הוא אחיד, ובתוכו קיים רק כוח עליון אחד שאותו עוד איינשטיין ניסה לגלות. זהו כוח אחד שפועל בכל המציאות, וממנו יוצאים כל שאר הכוחות והחוקים שבהם האדם צופה ואותם הוא מרגיש.

אנחנו קיימים בתוך רשת של כוחות שנמצאת תחת הכוח העליון האחד שמחזיק את כל המציאות. אם אנחנו נגלה את הכוח היחיד הזה, אז נגלה את הכול: כיצד להסתדר עם הכוח הזה, כיצד לנהל את עצמינו, כיצד להגיע למצב הטוב ביותר, ומה הייעוד שלנו לפי התוכנית הכללית של הבריאה, ולאיזו מטרה אנחנו חייבים להגיע.

לכן אנחנו לא צריכים לפחד מהסנקציות של האו"ם וכל המדינות, אם אנחנו מחזיקים בכוח העליון הזה. הרי, אנחנו מבינים שכל התופעות השליליות הן השתקפות של החסרונות שלנו שאנחנו חייבים להרגיש בצורה של צרות, בעיות, ואיומים, כדי להתקדם ולהתאחד עוד יותר.

אז בואו כבר נתחיל להתאחד! בואו נהיה, כמו שהתורה מלמדת אותנו: "כאיש אחד בלב אחד". אם היינו מתחילים להתאחד, אז היינו רואים "עולם הפוך". באותו העולם מלא עוינות ושנאה, פתאום היה שורר שלום, שקט ויחסים טובים, שכל זה היה פי כמה טוב יותר ממה שאנחנו מנסים להשיג היום.

אומות העולם מייד יתחילו לגלות יחס טוב לעם ישראל ורק יחכו מתי אנחנו נגיע לאיחוד עוד יותר גדול. הרי, דרך האיחוד הזה, כמו דרך צינור, הכוח העליון יתחיל להתפשט בכל העולם. ואז המשבר ייעלם, תיעלם כל השנאה, כל התחרות, כל הבעיות, התנגשויות על רקע דתי, המהומות, הקשיים הכלכליים.

הכול מסתדר ונרגע, וזה תלוי רק בנו! לכן אני תופס את החדשות על הסנקציות, הלחץ העצום והאיום כסימן שעם ישראל נמצא בנקודה היסטורית קריטית וחשובה מאוד. בנקודה הזאת נוצרת ההחלטה האם העולם ימשיך להתקדם בצורה טובה, לכיוון האיחוד שמהווה את הנקודה הסופית בהתפתחות שלנו. כפי שכתוב: "כי ביתי בית תפילה יקרא לכל העמים", "ונהרו אליו כל הגויים".

אחרת, אנחנו בכל מקרה נצטרך להתקדם לאותה המטרה, אבל בדרך ייסורים. זה אומר מלחמת עולם שלישית, צרות וסבל נוראיים, והגדולים ביותר יבואו לעם ישראל. הרי, דווקא אנחנו מחויבים לתקן את העולם, ולכן כל הלחץ וכל הצרות שיפלו על כל העולם, בסופו של דבר, יחזרו אלינו כדי שאנחנו נסבול.

אנחנו זה אותו המרכז, אותה הקבוצה שיצאה מבבל, ועשתה תיקון בימים ההם. אבל אז הם תיקנו רק את עצמם, ועכשיו אנחנו חייבים לתקן את כל העולם, להיות "אור לגויים".

לכן, כאשר אני שומע על הסנקציות שבהן האו"ם והמדינות האירופיות מאימות עלינו, אני לא מחפש הקלות זמניות. ניתן למנוע את האיום הזה רק אם נתחיל לנוע בכיוון הנכון. אחרת, שום דבר לא יעזור.

אין לנו לאן לברוח, אנחנו חייבים כאן ועכשיו להתחיל בתהליך התיקון, ולהודות בכך שהכול תלוי בנו, ורק אנחנו חייבים לבנות כאן את הנקודה המרכזית שתזין באנרגיה הרוחנית את כל העולם.

מתוך התוכנית "פרשת השבוע", 04.12.2012

ידיעות קודמות בנושא:
המלחמה שבה אין מנצחים
אין יותר זמן לחכות
הפתרון שהוכח לאורך ההיסטוריה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest