דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / המתג המרכזי לרשת העולמית

המתג המרכזי לרשת העולמית

מחקרים סטטיסטיים של עשרות השנים האחרונות מראים, שכל העולם מחובר ברשת מחשבות ורצונות אחת, שבה יש בני אדם שמקושרים יותר עם האחרים ושנמצאים במרכז שלה, וישנם כאלה שיותר קרובים לשוליים (לפריפריה). ואלה שמקושרים יותר חזק, משפיעים השפעה גדולה יותר על כל הרשת, ומכונים במאמרים המדעיים צמתים מרכזיים ברשת (hub). אנחנו מתחילים להבין, שהעולם הוא לא כפי שאנחנו מתארים אותו לעצמנו.

עכשיו אנחנו מתחילים לגלות, שאת החלק המרכזי המקשר ברשת הזאת מהווה ישראל, ששולחת השפעות שליליות בכל הרשת. ולכן, מכל הרשת גם כן חוזרת אלינו תגובה של תשובה שלילית שנקראת אנטישמיות, שנאה כלפי עָם ישראל.

אנחנו כל הזמן נמצאים במרכזם של כל האירועים, זה מוכח לאורך כל ההיסטוריה. מישהו יכול להסכים עם כזאת אחריות ומישהו יכול לא להסכים, אבל אם זה יהפוך לדעה כללית משותפת, וכולנו נתחיל להרגיש את הרשת הזאת, אז כולם יצטרכו להסכים עם זה.

אנחנו חיים בזמן מיוחד. מי חשב לפני חמישים שנה, שהעולם יתדרדר למצב כזה? אנחנו חשבנו שבעולם העתידי יהיה שפע גמור ופתאום הגענו לזה, שלא רק שאין שפע, אלא בכלל הכול הולך ונעלם ושוקע במשבר. אנחנו הופכים להיות חסרי אונים לחלוטין ולא יודעים מה לעשות. אף אחד אינו יודע היום, איך לנהל את העולם הזה. מקודם אנחנו היינו כל כך בטוחים בכוחות שלנו, ואיפה כל זה היום? איש אינו מבין מה מתרחש. חסרה לנו ההרגשה של אותם הכוחות שנמצאים בתוך החברה האנושית. ואני לא מדבר על איזה שהם כוחות מיסטיים.

אף על פי שהקיום שלנו על אדמת ישראל הוא באמת מיסטי, לא הגיוני. צריך לראות את העולם קצת יותר לעומק, לא סתם שכבה עליונה חיצונית, אלא את מה שמסתתר מאחוריה. אז אנחנו נגלה שם המון קשרים שונים והבנות חדשות, שבהתאם להם נתחיל לחשוב ולהבין את מה שמתרחש, ואז נמצא תשובה. ואילו היום, בהתאם לנתונים שלנו שנלקחים רק מהשכבה העליונה ביותר, אין לנו תשובה לפתרון הסכסוך.

כדי להבין מה זה חיבור, חייבים ללמוד. לכן אנחנו עיבדנו ופיתחנו את השיטה של ההשכלה האינטגרלית, שיוצאת בשורשיה מימי קדם העמוקים, והתאמנו אותה לזמן הנוכחי.

מתוך שיחה מס' 1 "הפתרון הוא בחיבור", 18.11.2012

ידיעות קודמות בנושא:
מבט לא רגשי, אלא שיטתי על האנטישמיות 
מקושרים ברשת אחת
חשבון שלא שולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest