דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מחכה לתשובה מהבורא

מחכה לתשובה מהבורא

מתוך הכנס בנובוסיבירסק. שיעור מס' 3

שאלה: מה לעשות אם בכנס אדם נמצא יותר מדי זמן במצב של אושר?

תשובתי: לא יכול להיות "יותר מידי", מפני שבמצב הזה אנחנו צריכים להימצא בשיעור אין סופי. לא יכולה להיות בו שאלה של זמן, מפני שהכול נעלם, גם הזמן וגם המרחק.

שאלה: איך אפשר לעשות כך, כדי לא לשהות סתם בתוך המצב הזה, אלא לנצל אותו ביעילות מקסימלית? אני מבין שצריך לפנות לבורא, אבל נדרש זמן רב מדי כדי לקבל תשובה.

תשובתי: העניין הוא, שלרבים יש כאלה תלונות וטענות דומות: "אין תשובה!".

העולם הרוחני הוא, מצד אחד, אינטגרלי, אנלוגי, ומצד שני הוא אימפולסיבי (דחפים). כלומר קיימת איזו כפילות (דואליות): אלקטרון, זה חלקיק או איזה ערפל. האור זה חלקיק או גל, או שניהם יחד? אנחנו בינתיים לא מבינים את זה. פיזיקאים מדברים על זה, אבל לא מרגישים, אלא פשוט מסתמכים על מחקרים ניסיוניים.

מצד אחד, הרֵגשות שלנו הם כביכול בלתי פוסקים, זורמים בזרם לא בצורה של אימפולסים. ומצד שני הם אימפולסיביים, כלומר, עשר ספירות או חמש בחינות. אם אתה מגיע עד מילימטר אחד לפני הבחינה הראשונה, אז אתה מרגיש כאילו שלא התחלת בכלל את העבודה, עדיין אין לך מגע.

אם צריך להיות אלף וולט, אז צריך אלף וולט. או שנניח, יש לך אלף רוּבָל, אתה משלם ועובר את הגבול, כמו בזמן העלייה למטוס. אבל אם חסרה לך אגורה אחת, מה שלא תגיד, לא יתנו לך לעבור.

כאלה תכונות יש לעולם העליון. חייב להיות לך פוטנציאל מסוים של רצון לשאלה שלך, כדי שתזכה לקבל תשובה. אבל בינתיים אתה לא מגלה אותו. אתה נמצא בים של האור. אבל אם הכלי שלך לא יכול להכיל את האור, כלומר אתה עדיין לא מגיע על ידי הייסורים שלך, גם באיכות וגם בכמות, לפי עוצמת השאלה הזאת עד לנפח מסוים, אז אתה לא תרגיש את התשובה. כי השאלה שלך עדיין לא הבשילה, ואתה רואה אותה מהמצב הלא בשל.

אתה אומר: "אני כבר נמצא איפה שהוא באור הזה, ומה הלאה?". אם היית מגיע במצב הנוכחי שלך עד להרגשתו האחרונה המלאה, אז מאחוריו היית מרגיש את המדרגה הבאה בצורה של רצון חדש. לכן תמשיך להרגיש, אבל יותר להבין בשביל מה, למה, איך. חסר בירור של המצב הזה.

מתוך שיעור מס' 3 בכנס בנובוסיבירסק, 08.12.2012

ידיעות קודמות בנושא:
איך לחייב את הבורא לעזור לנו?
כנס שמוביל למטרה
מתכוננים לכנס : מתקפת שאלות, חלק 3

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest