דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הבָלָם למכת הטבע

הבָלָם למכת הטבע

laitman_2011-03-22_3146-70.jpg

כנס "NOI" העולמי ברומא, שיעור מס' 1

כל המשבר נובע מכך, שהעולם מתחבר באופן אגואיסטי ומתרחשת התנגשות של תכונת הטבע האינטגראלי והשׂנאה ההדדית בין כל המדינות והעָמים. לכן, אם אנחנו נעמדים ביניהם, ככוח מסוים שבולם את ההתנגשות הזאת, אז זה מחליש את המשבר. כששני הניגודים האלה מתנגשים, אז הם כבר לא מכים זה את זה בכל כוחם, אלא נחלשים על ידי בולם הזעזועים הזה שבולע את המכה.

לכן המקום שלנו הוא מאוד מכובד ונמצא במרכז, בין הכוחות החיוביים והשליליים של הטבע. ובהימצאנו במרכז, עלינו לצרף אלינו את כל הטבע השלילי של האנושות, ולחברו עם כל הטבע החיובי של מערכת הבריאה. הקבוצה העולמית שלנו, הוא אותו בָלָם זעזועים, הכוח המחבר.

בעולם כבר מדברים על הסוף הקרב של העולם, אך אנחנו צריכים לבצע את העבודה המוטלת עלינו. מצד אחד אנחנו צריכים ליצור קשר עם הטבע הכללי, עם כל הבריאה, באמצעות זה שמתחברים בינינו. ומצד שני, לצאת אל העולם עם הפצת ידיעות על חכמת הקבלה לכולם. את שני החלקים האלה אנחנו צריכים לחבר.

הקבוצה שלנו נמצאת באמצע, משׂמאלנו כל שאר האנושות, ומימיננו אותו הטבע הכללי, שנמצא באיזון. לכן, מצד אחד, אנחנו צריכים להתחבר יחד ובזה אנחנו מצטרפים לכל הטבע, לכל הבריאה. ומצד שני, אנחנו צריכים להפיץ את חכמת הקבלה בעולם.

בזה מסתכם הייעוד שלנו, ובלעדיו העולם לא יגיע לתיקון. הכוחות של הטבע המושלם לא יוכלו לעבור לעולם ההפוך הזה, לאנושות הלא מתוקנת, אם אנחנו לא נעמוד ביניהם, כבָלָם.

החלק שבעזרתו אנחנו על ידי החיבור בינינו, רוצים להתחבר לטבע המושלם, נקרא גלגלתא ועיניים (ג"ע), ג"ר דבינה. החלק שאיתו אנחנו מתחברים עם כל האנושות, נקרא אח"פ, ז"ת דבינה. באופן כזה אנחנו מתאחדים כולנו למערכת אחת ומחיים את הכל.

החלק המאוזן של הטבע, זה כתר וחכמה. אנחנו נמצאים באמצע, בשליש אמצעי דתפארת. ומתחתנו נמצא אח"פ: נצח, הוד, יסוד, מלכות. רק אצלנו, בשליש אמצעי דתפארת קיימת הבחירה החופשית. ובאופן כזה, אנחנו מחברים את כל הבריאה לעשׂר ספירות.

לכן, הכל תלוי בנו! לא צריך להמתין עד שהעולם יבין וירגיש. אלא מכוח אהבתנו, עד כמה שהדבר אפשרי, אנחנו צריכים לעזור לו להגיע להכרה. ולא על ידי איזו פעולה רועשת באמצעי התקשורת, אלא בזה שאנחנו חודרים יותר ויותר לעומק לתוך המערכות הפנימיות של העולם, לקשר בין כל הנשמות. לכן הכל תלוי לא בראשי ממשלות ונשׂיאים, אלא רק בנו.

מתוך שיעור מס' 1 בכנס ברומא, 21.05.2011

ידיעות קודמות בנושא:
עירוי של כוח האיחוד
אחראים לעורר את האנושות
שלושה ימים שבהם תלוי כל העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest