דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / האקורד המסיים של השלב הראשון

האקורד המסיים של השלב הראשון

2012-02-24_5470_w.jpg

היציאה מגלות מצרים זה שלב מאוד מורכב, מפני שבפעם הראשונה אנחנו צריכים ללמוד לכוון את עצמנו לאור העליון.

רבים נשברים בשלב הזה, אולם בכל מקרה הם יחזרו אחר כך, אם לא בגלגול הזה, אז בגלגול הבא.ואילו אנחנו מסתכלים בפרספקטיבה של האנושות כולה. אנחנו הגענו לכזה מצב, כאשר כל התהליך הזה מואץ ולא ניתן לשנות כאן שום דבר.רצוי כמובן, שכל זה יעבור מהר, באחדות, מפני שדווקא הקשר בינינו מגדיל את הרצון לאור.

אנחנו צריכים להתגבר על המחסום הפוטנציאלי הזה, כדי שנוכל להזמין את האור. צריך להיות כזה רצון שתואם למדרגה הראשונה של השפעת האור.אנחנו לא נוכל להסתדר רק עם הרצונות שלנו, אנחנו צריכים להתחבר עם האחרים, כמו שכותב הרב"ש במאמריו על החברה. רק אז לכל אחד מאיתנו יהיו מספיק כוחות, כדי להזמין את האור העליון, כלומר, על ידי הרצון שלנו להסיר את אותו המכסה, שמאחוריו הוא נמצא. אז האור ישפיע עלינו ויפתח בנו את המדרגה הראשונה של התכונה שלו, תכונת ההשפעה. ואז אנחנו כבר נתקיים בשני העולמות: בתכונה האגואיסטית שלנו ובתכונת ההשפעה.

בכך שאנחנו בהדרגה משנים, תחת השפעתו של האור, את התכונות האגואיסטיות שלנו לתכונות של השפעה, אנחנו כאילו עולים במדרגות העולמות אל עולם אין סוף, איפה שכל האגו שלנו מוחלף בתכונה החדשה. הרצון נשאר, ואילו הכוונה שלו "על מנת לקבל לעצמי" משתנה לכוונה "על מנת להשפיע לזולת" או "למען הבורא", שזה בעצם אותו הדבר.היום אנחנו עוברים את השלב הראשון שעליו למדנו רבות, בכך שהכרנו אותו מרחוק. אך עכשיו אנחנו הגענו לכך שמתחילים לעבוד איתו בפועל, בזה שמיישמים את השיטה הרוחנית בקבוצות, בעבודה על עצמנו, בהבנה של מה שאנחנו לומדים.

מתוך השיעור הווירטואלי, 08.04.2012

ידיעות קודמות בנושא:
מזמין על עצמי את האור
השלב המסוכן ביותר של הדרך
חוקי החיבור בין הנשמות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest