דף הבית / משבר עולמי / האיחוד הוא הדרך לפתור את המשבר העולמי – 7

האיחוד הוא הדרך לפתור את המשבר העולמי – 7

דעתו של פרופ' ליאוניד איבשוב, סגן נשיא האקדמיה לבעיות גיאופוליטיות, ד"ר להיסטוריה, לשעבר ראש המנהלה הראשית לשיתוף פעולה צבאי בינלאומי של משרד הביטחון של רוסיה: "תחילתה של המאה ה-21 הפכה לפרשת דרכים היסטורית, שבה האנושות, שחווה תהליך אובייקטיבי של גלובליזציה, ניצבת בפני בחירת דרך ההתפתחות העתידית.

לאן ואיך נתקדם הלאה, כדי נוכל לשמר את הציוויליזציה על פני כדור הארץ, מבלי לדחוף את האנושות אל תהום ההשמדה ההדדית אל מול הסכנה ההולכת וגוברת, הנובעת מהתדלדלות משאבי הטבע?

כמודל לסדר העולמי, כאלטרנטיבה לתוכניות ה"היררכיה של התרבויות", מוצע מודל של חברה גלובלית מאוחדת, שאפשר לקרוא לה "התמיכה ההדדית של התרבויות" או "ההרמוניה בין התרבויות". בבסיסה עומד הרעיון על כך שהגלובליזציה של העולם מהווה שלב חדש בהתפתחות הגוף החי המאוחד, שהוא הציוויליזציה האנושית על שלל תרבויותיה, וכדור הארץ שמשמש כסביבת המחיה שלה".

התייחסותי: אפשר רק להתפלא: כל כך הרבה אנשים מאבחנים בצורה נכונה את האנושות ואת המשבר, אבל בינתיים לא שומעים אף אחד שיציע תרופה… בעצם, לא רוצים לשמוע על התרופה: הצורך לתקן את עצמנו על ידי השפעתם המכוונת של כלי התקשורת.

ידיעות קודמות בנושא:
האיחוד הוא הדרך לפתור את המשבר העולמי – 6
האיחוד הוא הדרך לפתור את המשבר העולמי – 5
האיחוד הוא הדרך לפתור את המשבר העולמי – 4

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest