דף הבית / נשים / האחריות החברתית של נשים בישראל

האחריות החברתית של נשים בישראל

שאלה: הרבה פעמים אתה מדבר על האחריות החברתית של הנשים, לבנות חברה מתוך דאגה ממש כמו לבית שלהן. מה הדרך המועילה ביותר להביע דאגה באופן אקטיבי?

תשובתי: השאלה היא מה אנחנו יכולים לעשות בשטח, ברחובות, בכלי התקשורת, בהסברה, או במה תלויה האווירה הטובה בישראל? הכול תלוי בעם ישראל עצמו, ביחס בין היהודים. אין כאן שום דבר אחר שיכול להועיל או להזיק. הכול נמצא בידינו.

נשים מהוות חצי או יותר מהאוכלוסייה. אם נשים ירגישו אחראיות על עתיד המדינה, הבית, הילדים שלהן, ויפגינו בצורה רצינית למען חיבור בעם ישראל, לא חשוב מה שקורה, אם הן יתרכזו רק בחיבור, עד כדי כך שיחייבו גם את הגברים לסייע לחיבור, בטוח שהן יוכלו לסובב את כל המדינה ודרכה לשנות בכלל את פני העולם. הכדור נמצא בידיכן, בידיים של הנשים הישראליות. אז בבקשה, קחו את זה קדימה.

שאלה: כל אישה נלחמת על דעתה והן לא מצליחות ביחד להגיע לחיבור. איך לעשות את זה?

תשובתי: זו הבעיה. את מדברת על כוח ההתנגדות, ועל האגו שיש בכל אישה ואישה. אבל אם שלום הבית, המשפחה, הילדים, המדינה, חשובים יותר, אז כדאי לוותר על כל החשבונות האגואיסטיים שיש לנשים ולפעול למען החיבור. שכל אחת תשמור על עצמה כל הזמן לא להיכנס לחשבונות של אגו, לתחרות, וכן הלאה, אלא רק לחשוב על עתיד המדינה, המשפחה, החיים שלנו והילדים שלנו.

 

מתוך ישיבת כתבים, 14.9.2021

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest