דף הבית / אהבה / משפחה / גברים ונשים אסור לבטל את ההבדל

גברים ונשים אסור לבטל את ההבדל

שאלה: היכן מתוארים החוקים לפיהם אישה צריכה לעמוד מאחורי הגבר? כיום האישה עובדת, מרוויחה כסף כמו גבר, דואגת לילדים, לבית, ואחרי הכול עליה ללכת עם "ראש מורכן" אחרי הגבר?

תשובתי: אני מבין כיצד התמונה מצטיירת בעינייך אבל היא שונה לגמרי. אישה בהתאם למצב בימינו יכולה לעבוד בשווה כמו גבר, אבל המשכיות הדור זו זכות מיוחדת שניתנה לה. גם ניהול הבית, איך שלא נסתכל על זה, מונח על כתפיה. ההבדל בכל זאת קיים ולא צריך לבטלו.

אנחנו עוברים תקופה כזו בהתפתחות האנושות, שבה אנחנו רוצים להיות מהפכנים, לשנות את העולם בהתאם לדימויים שלנו לפי הבנתנו ורצוננו. בסופו של דבר אנחנו נוכחים לדעת, שהתוצאה גרועה מאוד ועדיף שנחזור למקורות ונפעל בהתאם לטבע של העולם ולטבע העצמי שלנו, ולא נמציא משהו אחר.

לשם מה אישה צריכה לעבוד ולעשות הכול בשווה לגבר? האם לא היה טוב יותר בעולם, שבו אחוז האבטלה היום מגיע ל 30-40%, שרק הגברים יעבדו? והנשים היו עוסקות בחינוך הילדים, בחינוך עצמי והיו מכינות קרקע פורייה עבור הגברים. יכול להיות שאז המשפחה הייתה חזקה יותר ובעולם היה הרבה יותר חם וטוב ללא מלחמות ושאר הבעיות.

בואו נעסוק כל אחד בענייניו! אינני סבור שחינוך ילדים ועבודות בית פחותים במשהו מאשר עבודתו של הגבר נניח מאחורי המחשב. להוליד, לחנך, להניע את האנושות קדימה, דור אחרי דור, זו עבודה נשית! מה יכול להיות יותר בסיסי והכרחי?

שאלה: כלומר 80% מהעבודות שמתבצעות בעולם, לאף אחד למעשה אין צורך בהן?

תשובתי: בוודאי שאין בהן צורך! מה התוצאה בסופו של דבר? ילדים מתרוצצים לא ידוע היכן ואיך. אחר כך צומח מהם לא ברור מה. לאישה צריכה להיות השכלה פסיכולוגית ופדגוגית כדי לחנך ילדים, לטפל בהם כראוי, לבנות נכון את המשפחה. אישה מגלמת את הבית. בעברית "בית", זו אישה, אימא, רעיה, בעלת בית. ואילו הגבר, הוא תוספת אליה: מביא משכורת ועוסק בהשגת מזון גשמי ורוחני. האישה מבצעת את העבודה הרוחנית שלה דרך הבית, והחלוקה הזאת היא חשובה מאוד.

אמנם עכשיו אנחנו נמצאים בשלב, בגלגול, שבו הכול התהפך "מהרגליים לראש", אבל אנחנו עוד נחזור לביצוע נכון של הפונקציות שלנו, מפני שבמצב הנוכחי לא נוכל לסיים את תיקון העולם.

מתוך שיעור וירטואלי, 4.12.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest