דף הבית / קבלה ומדע / חושבים מדע / בשביל מה הבורא ברא את אדם?

בשביל מה הבורא ברא את אדם?

שאלה: בשביל מה היה צריך לברוא את הפרויקט הרוחני "אדם הראשון"? לבורא התחשק לברוא משהו? האם הוא יכול היה לא לעשות זאת?

תשובתי: אנחנו לא יכולים לדבר על מה שהיה לפני תחילת הבריאה או על מה שיהיה לאחר סיומה. אנחנו נמצאים בשלב מסוים בדרך, בין תחילת הבריאה, שהחלה בערך לפני 14 מיליארד שנה, לבין סופה. נותר לנו להתקיים כאן רק פרק זמן קצר כדי להיתקן, באמתחתנו נשארו רק 223 שנים. במשך פרק הזמן הזה עלינו להגיע לגמר התיקון, ובכך הכול מסתיים. על מה שהתרחש לפני תחילת הבריאה, איננו יודעים, מפני שמושג הזמן לא היה קיים. על מה שיהיה לאחר גמר התיקון, גם איננו יודעים כי לא יהיה מושג של זמן. מושג הזמן קיים רק במסגרת העולם הזה, מהתחלה ועד הסוף. גמר התיקון, זה סיום תיקון האגו הכולל.

אנחנו לא יודעים את הסיבה שבגללה נברא אדם הראשון. נאמר, שהסיבה לבריאת הנברא היא כדי לתת לו הנאה ותענוג. אבל בשביל מה לברוא מישהו כדי לתת לו הנאה ותענוג? ההיגיון אומר שעדיף לא לברוא, אל תברא ואל תיתן הנאה. איננו יודעים את הסיבה. אנחנו נגלה זאת כאשר נגיע למצב הסופי, כאשר כל כלי התפיסה שלנו יהיו מתוקנים במלואם. כאשר ניצור באופן מלא מהאגו העצום שלנו, מערכת אחת יחידה, שנקראת "אדם". אז, מתוך המערכת השלמה והאידיאלית הזאת, שנמצאת במלואה בהידמות לבורא, נגלה כיצד הוא ברא הכול בהתחלה, ובשביל מה הוא ברא כזה סוף.

מאחר ובשנת 1995 קיבלנו לידינו את חכמת הקבלה, אז אנחנו יכולים להאיץ את התהליך בכך שניתן יגיעה עצמית ולא נחכה 223 שנה. אם נביא את כל המערכת לאיזון, להידמות והשתוות לבורא, בזה הכול יסתיים. אם לא נשקיע יגיעה, אז עד לסיום של 6000 שנה נלך בדרך של ייסורים.

מתוך שיעור וירטואלי, 28.8.2016

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest