דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / במקום להסתכל על האחרים, תסתכל על עצמך

במקום להסתכל על האחרים, תסתכל על עצמך

שאלה: נראה שהייסורים הם בלתי נמנעים, ולא נוכל להסתדר בלעדיהם…

תשובתי: אבל אתה יכול להחליף אותם בייסורי אהבה. אם אלה שסובבים אותך יתחילו "לשטוף לך את המוח", אתה תתחיל להעריך את ההשפעה: "למה אני לא משפיע". מבוקר עד ערב אתה תסתובב עם השאלה הזאת: "למה אין לי השפעה? איפה אפשר למצוא אותה? אולי כאן? אולי שָם?". אתה תלך ותחפש אותה בכל מקום.

ואז לא תצטרך לקבל מכות. המכות הפנימיות יחליפו אותן. אבל הן כבר יגיעו בצורה של השתוקקות להשפעה, למטרת הבריאה. אתה כבר תהיה מחובר אליה בקו ישר. הכול תלוי בסובבים אותך. הם צריכים כל הזמן "לשדר" לך כמה חשובה ההשפעה, ואז אתה תשתוקק אליה.

אם תממש את הבחירה החופשית שלך ותבנה את הסביבה עבור עצמך, אתה תוכל לבנות אותה גם עבור האחרים. הבעיה היא דווקא בכך שאין לך סביבה נכונה. אתה לא בנית אותה, ולכן אתה לא מתפעל ממנה, ולכן אתה גם לא מעביר אותה לאחרים. אתה עדיין לא יכול להפוך להיות סביבה עבורם.

אל תתלוננו על כך שאינכם יכולים להשפיע לאחרים, במקום זה תחשבו איך להשפיע לעצמכם. אין כאן שום חכמות, אלא רק עבודה מעשית. אם אנחנו לא נבצע אותה, אין מה לחלום על תיקון העולם. מי יתקן אותו? אנחנו? מי אנחנו בינתיים?

אנחנו צריכים ליצור כזאת סביבה חזקה, כדי שנוכל להיות מערכת שמשפיעה על כל העולם. ולא רק באמצעות ערוצי התקשורת, לא דרך הטלוויזיה, הרדיו והאינטרנט. כל זה דרוש רק במידה מועטה, אלא העיקר הוא, שאנחנו נשפיע על העולם מפני שאנחנו כבר נהיה בתוך מערכת הנשמות, במערכת הקשר ההדדי בינינו, שבה כל הזמן זורמים המחשבות והרצונות של כולם. גם עכשיו אנחנו נמצאים במערכת הזאת, אבל איננו שולטים בה, מפני שלא רכשנו את כוח ההשפעה. אם נצטייד בכוח ההשפעה, אנחנו נשלוט במערכת הכללית ונשדר את חשיבות ההשפעה לכולם. וזאת ההשפעה הנכונה של הסביבה.

נקווה שהשנה נצליח ונהפוך את השנה הזאת לשנה טובה עבור העולם כולו.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "השלום בעולם", 04.10.2011

ידיעות קודמות בנושא:
האלטרנטיבה לייסורים
ללמוד כדי שיהיה לחם
איך בונים סביבה?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest