דף הבית / חינוך, ילדים / בית ספר להורים צעירים

בית ספר להורים צעירים

הערה: היום הורים רבים אומרים במבוכה: "הילד שלי מדבר איתי בזלזול, מתמקח על כל שטות, מתמרמר עם כל תירוץ ולא מוכן לעשות דברים בסיסיים". הם נמצאים בבהלה מההתנהגות של הילדים שלהם, אבל יחד עם זאת הם לא מבינים מה הם עושים לא בסדר. נעלמו הגבולות בין המבוגרים לילדים, אין כבוד למבוגרים יותר. הילד הופך ליצור מטורף לחלוטין, שקשה מאוד לתקשר איתו. ההורים באמת לא יודעים מה לעשות איתו.

תשובתי: העניין הוא שאנחנו לא נותנים לילדים הגדרות התנהגות נורמליות. נאמר: "חנך הנער על פי דרכו". ולשם כך ההורים צריכים לעבור חינוך בבית ספר מיוחד. אם זוג צעיר רוצה להוליד ילד, הוא מראש צריך להתחיל לבקר בקורסים לחינוך עצמי וחינוך ילדים, אפילו יכול להיות עוד לפני החתונה. כי כל השינויים שיתרחשו בהם מועברים גם לעוּבָּר, מאחר ואנחנו נמצאים במערכת סגורה ומקושרת הדדית לחלוטין.

החברה הסובבת לא מוכנה ולא רוצה לקחת על עצמה שום אחריות, שצריכים לשאת ההורים, וזה לא מפני שהיא מסירה ממנה הכול, אלא מפני שיש חלק מהחובות שההורים צריכים לשאת על עצמם. לכן אנחנו צריכים לחייב את ההורים להיות מוכנים ללידת הילד ולחינוך שלו. הם צריכים כל הזמן להימצא בסביבת לימוד, כמו בבית הספר, נקרא לו בית ספר של הורים צעירים. זה חייב להפוך לחוק מדיני.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "הדור האחרון" מס' 14, 9.7.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest