דף הבית / כללי / ארה"ב מנהלת תוהו ובוהו

ארה"ב מנהלת תוהו ובוהו

מתוך מאמר דעה: "ארה"ב משתמשת במדיניות החוץ שלה, בתיאוריה של שליטה על תוהו ובוהו, כך שהיא בוחנת את התוהו ובוהו ומארגנת מחדש את המטרות שלה, היא אינה חותרת ליציבות. 

צריך להעביר את המערכת למצב של קריטיות פוליטית, ולאחר מכן היא בעצמה תחדור למצבי אסון של תוהו ובוהו ושיקומם. עם היתרונות האמריקאיים בתקשורת, ההידבקות בתוהו ובוהו תהיה בשכפול עצמי ותתפשט בדרך כאוטית, מפני שלביטחון הלאומי שלנו יהיו את הערבויות הכי טובות. אפשר לזרוע כאוס, אבל בלתי אפשרי לנהל אותו. פוליטיקאים אמריקאים רוצים בכל מחיר לשמור על השליטה של ארה"ב, ואנחנו מתקרבים לימי הביניים החדשים. יש רק עם אחד וממשלה אחת והם האמריקאיים, זאת הגלובליות. אנחנו יודעים מה מתרחש בכל נקודה בעולם, זה תואם לאסטרטגיה של משבר גלובלי מהיר היכן שיכול לצוץ בפתאומיות איום לאינטרסים האמריקאיים. המזרח התיכון הופך לתוהו ובוהו, וכך גם אפריקה ואזורים אחרים. הפוליטיקאים האמריקאיים סבורים, שהעולם קטן והם יכולים להגיע לכל מקום, אבל אף אחד לא יכול להגיע אליהם. בעיית ההגירה הגלובלית, התוהו ובוהו הנוכחי, הנהירה לאירופה, הכאוס חזר לאירופה, אף על פי שאירופה הניחה שלא יגיע אליה, הגם שהייתה שותפה לכל ההרפתקאות של ארה"ב. בארה"ב שולטים משוגעים שמנסים לזרוע כאוס בעולם, אך הם אינם מבינים שאירופה היא שנכנסת לתוהו ובוהו, ולאחריה גם אמריקה עצמה… ניהול תוהו ובוהו אפשרי בסכימות טכניות, במטרות של הצפנה, הגנה על מידע וניהולו, אבל במערכות חברתיות, התוצאות של תוהו ובוהו הן הרסניות ולא ניתנות לחיזוי".

אני חושב שאמריקה תפסיד, מפני שאינה מתחשבת בתוכנית ההתפתחות של הטבע (הבורא). עתיד העולם הוא רק באיחוד שלו, הפיכתו למערכת של קשר הדדי מלא של כל האנושות. כל מה שלא תואם לתוכנית הזאת, נועד לכישלון.

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest