דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אנחנו פשוט ברי מזל!

אנחנו פשוט ברי מזל!

אני מאוד שמח שיוצא לנו כזה כנס ארוך, פגישה ארוכה בין כל החברים מכל העולם. זה מאפשר לנו להתכלל זה בזה, להתחבר, להתאחד. בראש ובראשונה זה מצביע על כך, שמלמעלה מאפשרים לנו לעשות את זה. כל הכוחות של הבורא מכוונים לכך כדי לעזור לנו, לאפשר לנו להתאחד. וכל השאר תלוי רק בנו.

בערך שבועיים-שלושה לפני הכנס שלנו החל יחס מיוחד כלפינו מלמעלה: רצון מטרתי, מכוון של הבורא שמחכה שאנחנו נעלה עד אליו. ולכן אנחנו צריכים לקבל את הקריאה הזאת ולהתחיל לעבוד איתה. אנחנו נמצאים בכזה מצב, כאשר הכול כבר נמסר לידינו ותלוי רק בנו.

אני מאוד מקווה שאנחנו לא נפספס את ההזדמנות הזאת. אתם שמתם לב שתוך זמן קצר לפני הכנס פתאום הופיעה ההזדמנות והנכונות לדבר ולהסביר בצורה יותר ישירה ופתוחה את הכיוון למטרה. השיעורים עלו לדרגה חדשה והתחילו להיות מכוונים בצורה יותר מדויקת אליה. לכן אני מאוד שמח שאנחנו נמצאים בפתחו של החיבור הנכון. יש לנו לשם כך כוחות. אני מאוד מתגאה בכם, באפשרות שלנו להתאסף ולהביא שמחה גדולה לכוח העליון שדואג לנו ומטפל בנו.

נשאר לנו רק להודות לבורא על ההזדמנויות שניתנו לנו ולממש כמה שיותר מהר את ההזדמנות הזאת. אנחנו לא קיבלנו אותה במקרה. למה אנחנו פתאום זכינו לכזה קשר עם הכוח העליון, שיש לנו הזדמנות לגלות אותו כמנהל את הכול, שמקיף וממלא הכול? למה הוא רוצה להעלות אותנו ולהפוך לשותפים שלו? זה מזל גדול מאוד, זאת הצלחה עצומה. אנחנו פשוט ברי מזל!

לכן צריך לראות כל חבר כגדול הדור, כמיוחד, שנבחר על ידי הבורא מהרבה מיליונים של בני אדם ושהובא לכאן, היכן שהתאספו החברים שלנו מכל העולם. זהו מעמד גדול מאוד שמשפיע חזק על כל האנושות.

ניל ארמסטרונג אמר פעם, "צעד קטן לאדם, קפיצה ענקית למין האנושי". ובאמת, דווקא זה מה שקורה איתנו, רק במובן הרוחני, בכך שמקדמים חזק את העולם. לכן צריך לכבד כל חבר וכולנו יחד להודות לבורא.

מתוך שיחה בסעודה, 29.01.2014

ידיעות קודמות בנושא:
כולם נסעו לכנס
הכנס מתחיל
כנס במו ידינו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest