דף הבית / נשים / אישה מכוונת, גבר מיישם

אישה מכוונת, גבר מיישם

שאלה: אישה יכולה להעביר באופן פנימי את הרצון שלה לגבר. כיצד נשים שחולמות על כך שהגברים שלהן יהיו קרובים יותר לבורא, יכולות להעביר להם רצון כזה?

תשובתי: אם אישה רוצה משהו מהגבר, היא תמיד תשיג זאת. כך מסודר העולם. הרצון הנשי אינו מוכרז בקול רם. אישה מסוגלת להשפיע על הגבר בשקט ומבלי לפתוח את הפה, אך בעוצמה כזו שהוא ירגיש כאילו שמכים אותו על הראש. זו פעולה נכונה מצד הנשים. בטבע הכול מסודר כך בכוונה. אנחנו הגברים צריכים להסכים עם זה ואפילו לשמוח בכך שלנשים ישנה אפשרות לכוון אותנו לדרך האמת.

אם האישה רוצה שהבעל ינוע להשגת משמעות החיים, אז ודאי שזו אישה מיוחדת ורעיה גדולה. לכן עלינו להעריך נשים כאלה, ולתת אותן כדוגמה לאחרים. וכמובן שעלינו לעזור באופן כלשהו, כדי שהבעלים יעריכו אותן ויקשיבו להן. למי שאינן נשואות אני מאחל בעלים כאלה.

שאלה: האם יכולה להיות הגזמה מצד האישה?

תשובתי: לא. אצל נשים קיים יחס אימהי מדויק מאוד. אישה יודעת כיצד להתנהג ביחס לבעלה. אם היא משתוקקת ומכוונת למטרת הבריאה, אז היא תוכל לכוון אותו באמת. לכן התוצאה היא שהגבר מיישם והאישה מכוונת.

אני יכול לטעון מניסיון של 40 שנה, שאם במשפחה האישה מכירה בגדלות המטרה ובמה שעוסקת הקבוצה, אז הבעל בהכרח ילמד ולא ילך לשום מקום. אבל אם האישה נגד, אז בסופו של דבר הוא עוזב את הלימוד. כאן הכול תלוי באישה. הרצון הנשי בעולם חזק וקובע הרבה יותר מאשר הזכרי.

מתוך שיעור וירטואלי, 14.04.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest