דף הבית / חינוך, ילדים / אינטגרליות: אופקים חדשים

אינטגרליות: אופקים חדשים

שאלה: האם כדי לפתור בעיה כלשהי מיוחדת בזמן דיון אינטגרלי, משתתפי הדיון צריכים להיות מומחים? או שעל ידי זה, שאנשים בקשר נכון מממשים את האינטגרל הזה, אפשר למצוא כל תוצאה?

תשובתי: אם לומר בכנות, אני לא חושב, שבכל מה שלא יהיה, ישנן איזה שהן בעיות, חוץ מהבנת הטבע האינטגרלי.

כאשר האדם מתחיל להתבונן על העולם מרמה חדשה, אז הכול נהפך לשקוף, פשוט וברור. הוא רואה את כל הבעיות, מפני שהן מופיעות דווקא מתוך חוסר החיבור של שתי המערכות: האינטגרלית והליניארית. כתוצאה מכך מופיעים פתרונות מעניינים מאוד שלא היו קודם לכן, ואפילו פתרונות טכניים, מדעיים.

אני בטוח, שבזה האנושות תתעשר בהרבה, מפני שאנחנו נתחיל פתאום להרגיש את הטבע הפנימי של הדברים. כי אנחנו הרי חקרנו תמיד את הטבע לא כפי שהוא, אלא מנקודת מבט של האפשרויות האגואיסטיות שלנו ולכן זה היה בטווח תדרים מוגבל מאוד. אבל כאשר אנחנו יוצאים מעבר להגבלות הגוף שלנו, האגו שלנו, אז אנחנו מרגישים את הטבע מחוץ לעצמנו, כלומר כפי שהוא באמת, ולא כפי שאנחנו תופסים אותו, ולכן כאן נפתחות אפשרויות אחרות לגמרי. לכן הרמה האינטגרלית, זה מדעים חדשים, טכנולוגיה חדשה, אופקים חדשים לגמרי.

היום בזמן העבודה אנחנו נתקלים בכאלה קשיים, כמו התגברות על מרחקים, העברת אנרגיה ומידע, את כל זה אנחנו מנסים לדחוס לתוך סיבים, כבלים, להעביר למרחקים. כמה דלק אנחנו צריכים לשרוף כדי לקבל ממנו תפקוד מינימאלי! וכאשר אנחנו מסתכלים על הטבע בצורתו האינטגרלית הכללית, אנו רואים, איך יוצא לו פתרון של מאה אחוז. לטבע אין עודפים, אין כזה מצב שאיזה חלק שלו יישאר מיותר, לא נחוץ, ייעלם לאן שהוא. אין דבר כזה! לכן בחברה האינטגרלית מופיעים אצלנו פתרונות נפלאים. אבל לפתור ולממש הכול צריך רק באופן אינטגרלי.

מתוך התוכנית "חכמת ההמונים", שיחה מס' 1, 06.05.2013

ידיעות קודמות בנושא:
ללמד את האנושות על אינטגרליות
להפוך להיות דומה לרשת האינטגרלית
הכוח האינטגרלי וביטויו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest