דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / שבעה מיליארד שומעים

שבעה מיליארד שומעים

כנס ניו-ג'רזי, שיעור מס' 3

שאלה: אני חי בפרו. זוהי מדינה גדולה, רק בעיר הבירה, לימה, חיים כשמונה מיליון בני אדם. אבל אנחנו לא מצליחים לבנות קבוצה. מדוע?

תשובתי: אני מבין ומרגיש טוב מאוד את הכאב שלך. אבל העניין הוא, שקיימת תוכנית עליונה, ואנחנו לא יכולים להבין מדוע היא ממומשת דווקא באופן כזה. עד שאנחנו לא נגיע לשורש, עד שלא נראה במערכת הכללית, בנשמה הכללית, היכן מקומו של כל אחד ולמה הוא צריך לחוות גורל זה או אחר, עד אז אנחנו לא נבין ולא נצדיק את הבורא. תמיד יהיו לנו טענות אליו.

אני מפיץ את חכמת הקבלה משנת 1983. באותם הזמנים אני כתבתי את שלושת הספרים הראשונים שלי, בדיוק לפני שלושים שנה. וללמוד אני התחלתי 6-7 שנים קודם לכן. בשנים שעברו נעשתה עבודה גדולה מאוד בכל רחבי העולם. הרבה מאוד קבוצות השקיעו מאמצים רבים ביותר ביצירת וחלוקת חומרים דרך כל מיני ערוצים שונים.

אבל התוצאות הן קטנות באופן לא פרופורציונאלי. אנחנו רואים, שרק מעטים משתוקקים להשיג את האמת.

ובאמת, אף פעם לא יהיו הרבה אנשים כאלה. כך בנוי העולם, אנשים מיוחדים הם במיעוט. וגם לא יכול להיות אחרת, כי כל האחרים הולכים אחריהם.

ברגע שאנחנו, כמה מאות אלפי בני אדם בכל רחבי העולם, נכין את עצמנו בצורה נכונה, העולם יתעורר וילך בעקבותינו. בעיקרון, מספיק "רועה צאן" אחד, כדי שכולם יגיעו אל המטרה. ולכן אסור לשפוט לפי הכמות, מפני שרוחניות נבנית במלואה על איכות, ואדם אחד יכול להיות שווה ערך לא רק למיליונים, אלא למיליארדים.

לכן תמשיך להשקיע מאמצים, תצטרף לקבוצות האמריקאיות דרך האינטרנט, ובסופו של דבר אנחנו עוד נראה כיצד אתה מגיע לכנסים עם הרבה אנשים אחרים. העיקר כאן, זה לא להתלונן. אנחנו לא רואים את כל ה"מפה", לא מכירים את כל התוכנית. צריך לקבל את התוצאה כפי שהיא, ולפעול ללא תלות בנסיבות. אפילו שמסביב יש רִיק, אני חייב לפנות לכל העולם כאילו שכולם שומעים אותי.

דווקא בצורה כזאת אני כיוונתי את עצמי, בכך שפניתי לכולם, כאילו שכל שבעה המיליארד שומעים אותי, משתוקקים להבין ולברר, בכך שקולטים כל מילה. זוהי חובתי. וכמה מתוכם הבורא יעורר ובאיזו מידה? – זה עניינו.

אני ממליץ על גישה כזאת לכל מי שעוסק בהפצה. כי אז אני "נקי": הבורא קובע את הזמנים להתעוררות העולם, ואני מקבל את זה בשוויון נפש.

מתוך שיעור מס' 3 בכנס ניו ג'רזי, 10.05.2013

ידיעות קודמות בנושא:
אם אתה תרצה, ישמעו אותך
הגישה אל הרשת הפנימית היא לפי הרצון
ההפצה היא הערובה שלנו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest