אימא אחת לכולם

Laitman_2011-07-10_6163_w.jpg

שאלה: הכול תלוי בבקשה שלנו מהעליון. אבל כיצד אני יכול להיות בטוח שלעליון יש את מה שאני מבקש, ושהוא ירצה לתת לי את זה אם הבקשה שלי נכונה?

תשובתי: הבקשה הנכונה נקראת מ"ן, תפילה. אם אתה הולך לבקש משהו שמאוד חשוב לך, אז לא מספיק רק לבקש. יש אינספור אנשים כמוך שמבקשים. עליך להביא את העליון למצב שהוא יפרגן לך, עליך לזכות באהדתו. עליך להכיר אותו יותר טוב, להבין כיצד להתקרב אליו, לבדוק מה הוא אוהב. כלומר, אתה צריך לעשות פעולות שונות כדי למצוא חן בעיניו ולהיות קרוב אליו.

הבקשה צריכה להיעשות כך ש"גלגלתא ועיניים" שלך או ה"רשימו" שעולה כלפי העליון, צריך להיות בדיוק בהתאם לרצון שלו, לאח"פ של העליון.

heb_o_rav_bs-tes-09_2013-10-06_lesson_pic23

אצל התחתון יש "רשימו" למימוש המצב החדש. אז כיצד אני יכול לקבל תגובה מהעליון? לעליון יש מערכת שנקראת "דדי בהמה", שתמיד מוכנה לתת אוכל לתחתונים. אבל, עליך להכין כלי נכון כדי לקבל בתוכו מילוי.

אם אתה תביא שק למטבעות, אתה לא תוכל לקבל בתוכו חלב. אתה זקוק לכלי שמיועד לקבלת האור, שמתאים לו בדיוק בכמות, באיכות ובמטרה. המטרה היא העיקר, בשביל מה אתה צריך את האור?

ה"בהמה" הזאת היא אימא של כולם, ולא רק שלך. אם אתה מגיע בשם כולם ורוצה לקבל ממנה, אז היא תיתן לך. אחרת, לא. אבל את זה אתה לא ממש מרגיש, מבין ומקבל. אתה לא מסכים! אתה מקווה לקבל פרוטקציה לעצמך וזאת כל הבעיה.

אבל אימא מתפוצצת מחלב… אתה רק צריך לבקש עבור כולם. אחרת, אתה לא תקבל אף טיפה. אם אתה מגיע לבקשה הנכונה, למ"ן, אז אתה מבטיח להעביר את כל מה שקיבלת לאנושות, שנעשית לאח"פ שלך ומצטרף לגו"ע שלך. כי זאת אימא של כולם, היא לא מסוגלת לתת פחות מזה, כך היא בנויה. לכן היא חייבת לתת מאה אחוז, ואתה צריך לקבל מאה אחוז. מאה אחוז של רצון להשפיע כנגד מאה אחוז של כלי וחיסרון.

מאה אחוז ממה שאתה מסוגל לתת מהכלי שלך, מה"רשימו" שלך, במידה הזאת עליך להיות שלם. כי "שלם נדבק לשלם". אם תינוק משמיע "פיפס" אחד, מבקש מאימו אוכל, הוא מבקש את מה שמגיע לו, 10 גרם חלב, כדי להעביר לכולם, אז הוא יקבל 10 גרם שלו. אבל קודם עליו להתחייב שהוא עושה זאת לטובת כולם. ואם לא, אז הבקשה הזאת לא שלמה והוא לא יקבל שום דבר. יתכן שזה מקרר ומאכזב מעט.

שאלה: אבל כיצד אני יכול להבטיח שאני אעביר לכולם את מה שאקבל, אם אני מטבעי גנב? ואם פתאום אני אגנוב?

תשובתי: זה נקרא "תפילה לפני תפילה". תבקש שיהיה לך רצון לפני רצון, שיהיה לך רצון טוב. תבקש מהעליון להכניס לליבך תפילה נכונה. ברור, שאינך מסוגל להגיע לזה בעצמך.

מתוך שיעור על פי "תלמוד עשר הספירות", 06.10.2013

ידיעות קודמות בנושא:
שתי תפילות: תפילה פרטית ותפילה של הקבוצה
המבקש שלא עבור עצמו, מקבל פי שניים
"תפילת רבים" היא הדרישה היחידה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest