דף הבית / משפחה / איך לשמור על המשפחה 

איך לשמור על המשפחה 

הערה: 88% מהנשים טוענות ששעמום וחיי השגרה הם שמחבלים בחיי הנישואין וגורמים לפירוק התא המשפחתי. לעומת זאת, פסיכולוגים מקנדה קבעו שזה לגמרי הפוך, דווקא שיגרה, שעמום ושקט בבית עוזרים לשמור ולתמוך בתא המשפחתי. הם סבורים שהערובה לאושר משפחתי, היא לאו דווקא תשוקות פראיות תוך שבירת צלחות ומחבתות עפות באוויר, אלא דווקא הישיבה השלווה בבית ליד המחשב עם כוס תה וסרט טוב, היא המקרבת יותר מהכול.

תשובתי: מכיוון שהכול עובר מול עיניהם של הילדים, הכול תלוי בחינוך ובדוגמה שיקבלו מהוריהם ביחס לאיך צריכה להתנהל משפחה. עיקר מאמציהם של ההורים, צריכים להיות מכוונים ליצירת האווירה המשפחתית הנכונה עבור הילדים, אפילו בזמן שהם מתקוטטים ביניהם, עדיין הם עובדים במשותף ומבטלים את עצמם למען שמירת הקשר המשפחתי.

מכיוון שהכול נובע מהשורש הרוחני שלנו, ישנה חשיבות גדולה לשמור בכל מחיר על התא המשפחתי, ואנחנו צריכים לשמֵר ולפתח את זה. על מנת שהילדים יספגו לתוך זה, כדאי שיגדלו עם שני ההורים תוך שמירה על הסדר והארגון במשפחה. ההתפרצויות הנוכחיות של האגו, ההתפתחות הטכנית והטכנולוגית, לא צריכים להפריע לחיזוק היחסים המשפחתיים.

כלי התקשורת מציגים מידע לא נכון וכופים על החברה דוגמאות לא נכונות של התנהגות אנושית ובכך מייצרים נזק רב. החברה צריכה לעקור בעיה זו משורשה, כיוון שאנחנו הורגים בצורה זו את יסודה של האנושות.

בחירה חופשית לא שייכת להתפתחות החיים ולהמשכת הדורות, בזה אין שום חופש בחירה. צריכים להפריד בין אורח החיים הטבעי המשפחתי ובין היחס לרוחניות, שם החופש הוא פנימי ובשום אופן לא לגעת במסגרת הבלתי מעורערת שנקראת "משפחה". אחרת, האנושות תסיים את קיומה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 4.1.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest