דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / תוכניתו של אובמה: להרוס את ישראל

תוכניתו של אובמה: להרוס את ישראל

דעתו של העיתונאי האמריקאי דניאל גרינפילד: "אם יש דבר אחד שממשל קרטר יכול לקבל עליו את הקרדיט, הוא יצירת הגל החדש של הטרור האיסלאמי, הן הסוני שפועל מאפגניסטן, והן השיעי שפועל מאיראן. ממשל קרטר הפעיל לחצים גדולים על ישראל והביע את "אמונו" בטרוריסטים המוסלמים, שפתחו אז במלחמה כנגד אמריקה, אפילו כאשר קרטר היה בשלטון.

28 שנים לאחר שקרטר סולק מתפקידו, אנחנו צופים בשידור החוזר שלו, עם ממשל אובמה, שתוכניותיו לא רק שממשיכות את הקו של קרטר, אלא אף מרחיקות לכת הרבה יותר ממנו. לפני 28 שנה, הטרוריסטים הסונים והשיעים היוו בעיה קטנה יותר בהשוואה לקבוצות הטרור המרקסיסטיות הסטנדרטיות שנתמכו על ידי ברית המועצות, כמו אש"ף.

היום, בין השאר הודות לממשל קרטר, הם שולטים במספר מדינות ויש להם תוכניות לגבי מספר מדינות נוספות. מפקיסטן לאפגניסטן, מעזה ללבנון, מהמזרח התיכון לאסיה הדרום-מזרחית. האיום הוא ממשי מאוד וגדול מתמיד, במיוחד כשנמשך המרוץ של הקבוצות הסוניות והשיעיות להשגת נשק גרעיני.

בדומה לקרטר, אובמה בחר לסגור דילים חשאיים עם המולות באיראן, כשהציע להם שליטה על עיראק ואפגניסטן בתמורה להרגעה מספקת של הרוחות שתאפשר לו לנפנף בדגל של "המשימה בוצעה" ולהוציא משם את הצבא. בשאיפה שזה יקרה לפני הבחירות הקרובות. חוק האונס של השיעים באפגניסטן, הדחיפה להקמת ממשלת אחדות בין החמאס והפת"ח בשטחים, במימון ארה"ב, וההתרחבות הגוברת של הטאליבן – כל אלה הם פירותיו של הסידור הזה.

ואם לפי הסידור הזה איראן הולכת להיות החבר הטוב החדש שלנו, הרי שישראל הולכת להיות האויב המר החדש שלנו.

אובמה מינה את הילארי קלינטון כמזכירת המדינה, בעמדה שהעניקה לה תואר חשוב, אך לא העניקה לה שום כוח ממשי. במקביל לכך, הוא העמיס את המועצה לביטחון לאומי ואפילו את הפנטגון בממוני נפט שנמצאים בכיס הקטן של הסעודים או של חבריו השמאלנים הרדיקלים.

כשישראל בחרה ממשלה שמרנית היא בהחלט שיחקה לידיו, וסיפקה סיבות נוספות לתקוף אותה. האסטרטגיה הולכת בערך ככה:

ממשל אובמה פירק את הבעיה הישראלית לשתי תתי-בעיות: ישראל עצמה ויהודי אמריקה.

אנשיו של אובמה למדו את הבעיה ומבינים היכן קרטר שגה. אובמה אינו מעוניין להיתקל באותן בעיות התדמית שהיו לקרטר בקהילה היהודית. אם זה יקרה, המנהיג האהוב והפודל שלו, התקשורת, מוכנים לחלוטין לפתוח במסע שטנה נגד יהודי אמריקה, סטייל צ'אבז. אבל זה יהיה לא נוח וייצור בלגאן. אפילו לאחר שאמריקה שינתה את פניה, יש עדיין הבדלים משמעותיים בין האמריקאי הממוצע ובין האירופאי או הוונצואלני הממוצע, באשר לרמת הגועל נפש שהם מוכנים לסבול. ולכן אנשיו של אובמה פיצלו את תשומת הלב שלהם וניגשו לטפל בשני הגורמים כבשתי בעיות נפרדות.

יהודי אמריקה

אובמה נהג בחכמה כשהציב בחזית את יועציו היהודים. כמו מיעוטים רבים אחרים, חלק מיהודי אמריקה סובלים מבעיות של דימוי עצמי, שנרגעות מעט כשנראה להם שמקבלים אותם. מה שהם לא מצליחים להבין הוא שניצול אינו קבלה. ושיועציו של אובמה הם יצירי כפיהם של תומכיו, ביניהם כאלה ששיתפו פעולה עם הנאצים, כמו סורוס, שאין להם דבר מלבד בוז כלפי היהודים, כפרטים וככלל.

בעודם מחזרים אחרי היהודים למראית עין, אנשיו של אובמה דחפו בשקט לפינה את הארגונים היהודיים ומנהיגיהם. בתוך עולם הארגונים היהודיים נרקחה השתלטות שקטה אך קטלנית של רדיקלים שמאלנים על קבוצות יהודיות גדולות. בוגרים לשעבר של השמאל הקיצוני וקבוצות אנטי-ישראליות כמו "ברירה" או Coname בשנות השבעים, הועלו לעמדות מפתח בארגונים כמו "המגבית היהודית המאוחדת" (UJA). מאחורי הקלעים, כל המנהיגים היהודים שהביעו ספק קל לגבי אובמה במהלך הפריימריז, אוימו והושתקו.

בדומה למה שנעשה עם השמרנים, נערכה רשימה של אותן הדמויות שיכולות להשתכנע, ואלו שאינן יכולות להשתכנע. אלו שיכולים להשתכנע מתוארים כ"מתונים" ואלו שאינם יכולים להשתכנע מתוארים כ"קיצוניים".

ובינתיים, מתבשל קוקטייל של קבוצות שמאל יהודיות לכאורה, שיהדותן מסתכמת בשמן בלבד. אחת הקבוצות הבולטות ביניהן הן J-Street שממומנת על ידי סורוס, קבוצה שהוקמה כלובי אנטי-ישראלי מתוך מטרה להחליף את איפ"ק. ובינתיים, איפ"ק עצמה הוצבה בעמדה שברירית למדי, כתוצאה מתרגילים כמו ההדלפה המתוזמנת היטב של הרמן. שוב, המסר די ברור: תשתקו ותשתפו פעולה, או שנהרוס אתכם.

הגישה הרב-שכבתית ליהודי אמריקה יכולה אם כן להסתכם כך:

1. הסטת ארגונים יהודיים קיימים אל הצד השמאלי של המפה, בעזרתם של שמאלנים מבית הספר הישן של שנות השבעים.

2. יצירת ארגונים "מתקדמים" חדשים שיקסמו לדור הצעיר של הנוער שנחשב יהודי מבחינה אתנית אך מרוחק מכל זהות ממשית. יש לגרום לארגונים הללו לייצר התקפות על ממשלת ישראל והיהודים הפרו-ישראליים, תוך יצירת סקרים מזויפים שמראים שרוב יהודי אמריקה ניצבים מאחוריהם ומאחורי אובמה.

3. השתקת והפחדת שאר הארגונים והמנהיגים היהודים מאחורי הקלעים.

הרעיון הכללי הוא לדאוג לכך שהחיוך יישאר דבוק על פניהם של יהודי אמריקה, כשבינתיים הסכינים נשלפות בחשכה.

ישראל

ההבנה הבסיסית בממשל אובמה היא שישראל חייבת להיעלם. לפי תפיסת עולמם של אנשי אובמה, ישראל היא גורם מפר איזון במזרח התיכון. לפי דעתם של יועצי אובמה השמאליים יותר, ישראל היא מדינה מערבית אימפריאליסטית קולוניאליסטית, שחייבת להיחרב בשם הצדק המהפכני. לפי החשיבה האיסלאמית, ישראל היא מדינה של כופרים שאין לה זכות קיום ב"דאר אל איסלאם".

תוך ניהול מדיניות עוינת במיוחד כלפי ישראל, ממשל אובמה מעוניין להימנע מעימותים פומביים כמו אלו שאפיינו את ממשלי קרטר ובוש האב. במקום זאת, הם מעדיפים בהרבה את הדרך שבה ממשל קלינטון ניהל מלחמה שקטה נגד ישראל, כשהוריד ממשלה אחת והכריח את האחרת לבצע ויתורים מקיפים לטרוריסטים, תוך שמירה על החיוך מודבק על הפנים לכל אורך הדרך.

מצד אחד, זה מונע התקפות פומביות חריפות כנגד ישראל, אך זה גם שומר על הלחץ על ישראל שתבצע ויתורים חד-צדדיים נרחבים, שתקבל את "תוכניות השלום" של סעודיה ושל הליגה הערבית, שתכיר בלגיטימיות של חמאס כממשלה החדשה של הרשות הפלסטינית, ובנוסף לכל זה, יש לוודא שישראל לא תגיב לשום מתקפת טרור או טילים.

ישנם שני סוגים של השפעות שקטות שארה"ב מפעילה על ישראל. הראשונה היא פיננסית והשנייה היא צבאית.

בתחום הפיננסי, המטרה היא להוריד את הקואליציה של ממשלת נתניהו על ידי ערעור היציבות הכלכלית של ישראל. זהו הנתיב הבטוח והישיר ביותר להורדת הממשלה השמרנית של ישראל והחלפתה בקואליציית שמאל-מרכז. לרשותו של ממשל אובמה עומד מבחר רחב של טקטיקות על מנת לעשות זאת, החל מהגלויות יותר, כמו פגיעה ביצוא וביבוא הישראליים, וכלה בסמויות יותר, שקשורות לפגיעה בשקל. מעבר לזה, בארה"ב מסעי התרמה יכולים להסתיים בחקירה, וניתן למנוע מקבוצות כמו "קרן קיימת לישראל" לגייס כספים בארה"ב. בכל הכלים הללו נעשה שימוש בעבר בהזדמנויות שונות.

בתחום הצבאי, אנשי אובמה יעשו את מאמציהם הלא-קיימים לעצור את הגרעין האיראני, בתנאי שיתבצעו ויתורים נוספים לטרוריסטים. מאחר וישראל לעולם לא תוכל לבצע מספיק ויתורים, ומאחר ואובמה עובד לצידה של איראן ואינו פועל לעצירת הגרעין האיראני, מדובר בפרודיה עצובה.

יתר על כן, לאחר שישראל כבר ננעלה מחוץ למפעל הטכנולוגיה הצבאית בכל הנוגע לפיתוחים חדישים ומתוחכמים במיוחד, היא עדיין תלויה בציוד הצבאי של ארה"ב, מבחינת האספקה וחלקי החילוף. עשרות השנים של הסיוע האמריקאי תרמו ליצירת התלות הזאת. שלא כמו מדינות רבות אחרות, ביניהן אפילו שבדיה, לישראל אין מטוסי קרב סילוניים משלה. חיל האוויר הישראלי תלוי במידה רבה בנשק האמריקאי, בחלקי החילוף האמריקאיים ובציוד האמריקאי. אם האמריקאים "יחתכו" את ישראל, הצבא הישראלי יישאר במצב שברירי ומסוכן במקרה של מלחמה. זוהי שיטה יעילה שנוסתה בעבר כדי למנוע מישראל לתקוף את סדאם חוסיין במלחמת המפרץ וכן למנוע מישראל לתת מכה מקדימה לאויביה לפני מלחמת יום הכיפורים.

המדיניות הכללית של אובמה היא לדחוף את ישראל לפינה, תוך שימוש בסחיטה פיננסית וצבאית נגד ממשלת נתניהו, ותוך שמירה על שליטה ביהודי אמריקה כדי למנוע כל סוג של מחאה או התחצפות.

ככל שישראל תציע יותר, כך ממשל אובמה יהדק יותר את הברגים. אף הצעה לא תהיה טובה מספיק, וישראל תואשם בכל כשל בשיחות ובכל פירור של אלימות שתתרחש. התקשורת תצבע את ישראל ובמיוחד את נתניהו כקיצוניים ונוקשים. התקשורת "תטהר" לאט לאט את חמאס, בדיוק כשם שנעשה לבריונים של ערפאת (מתוך הנחה שהם יגלו נכונות לשתף פעולה ביצירת תדמית תקשורתית חיובית של עצמם, יותר מהנכונות שמגלה אחמדינג'אד).

התוכנית היא להחריב את ישראל. כדי לעשות זאת, יש לדחוף את ישראל לקצה הצוק ואז להשליך אותה מהצוק. אויביה של ישראל יקבלו מארה"ב ציוד צבאי מהשורה הראשונה. ישראל לא. ישראל תיסחט כלכלית עד שממשלת נתניהו תקרוס, ותשאיר את ישראל בידיו של מנהיג שמאלני, כמו לבני, שתיכנע לדרישותיו של הפרעה החדש.

בינתיים, הקבוצות האמריקאיות המתקראות "יהודיות" יתמכו באובמה לכל אורך הדרך. חלקן מפני שהן נוצרו בדיוק לשם המטרה הזאת, כמו J-Street, והאחרות – מפני שהן נחטפו, הופחדו או עורערו.

זאת התוכנית. חלק גדול ממנה כבר התממש".
ידיעות קודמות בנושא:
לאן תיטה כף המאזניים העולמית
מלחמת גוג ומגוג – מבעד לחלון או בתוך הנשמה
ההיסטוריה חוזרת

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest