דף הבית / קבלה ומדע / חושבים מדע / רפואה אגואיסטית

רפואה אגואיסטית

ידיעה: שמונה מיליון בני אדם בעולם מתים מדי שנה ממחלת הסרטן. זוהי סיבת המוות הנפוצה ביותר. עוד בשנת 1969 ר. דאי הכריז: "אנחנו מסוגלים לרפא כל סוג של סרטן. כל המידע נמצא בקרן רוקפלר. אבל תעשיית התרופות לא שמה כמטרה לרפא את הסרטן. מדוע לרפא את המחלה אם אפשר למשוך כסף תמורת המלחמה עם התסמינים?".

הרופא האונקולוג האיטלקי Tullio Simoncini הבין, שגידולים ממאירים הם פטריות קנדידה מפותחות. רק תאי המערכת החיסונית מסוגלים להשמיד פטריות. המערכת החיסונית נחלשת על ידי תוספות מזון, חומרי הדברה, קוטלי עשבים, חיסונים, טכנולוגיות אלקטרומגנטיות, מיקרוגלים, תרופות, לחץ של החיים המודרניים. מה שמכבה את המערכת החיסונית במהירות המרבית זה הכימותרפיה והרדיותרפיה. כיום אלה הן השיטות היעילות ביותר להריסת תאי הגוף.

האונקולוגיה מבוססת על העיקרון, שתאי הסרטן ימותו לפני התאים הבריאים של המטופל. אולם הקנדידה לא נעלמת, אלא עוברת לאיברים ולרקמות אחרים. כדי להתרפא מהסרטן, עלינו לחזק את המערכת החיסונית.

אם האמצעים נגד הפטריות אינם עובדים, נותר אמצעי זול ובדוק נגד פטריות – נטריום ביקרבונט (סודה לשתיה), הפטרייה לא יכולה להסתגל אליו.

המטופלים של סימונצ'יני שותים תמיסת סודה, או לחילופין הנטריום ביקרבונט מוחדר ישירות לגידול הסרטני על ידי צינור.

חייבים להכניס לתפריט שלנו פירות וירקות טריים שלא עברו עיבוד כימי.

אולם, תעשיית התרופות מייצרת תרופות כימיות שאותן קוטלות הפטריות. האליטות רוצות שבני האדם ימותו מסרטן וששום תרופה לא תפריע לכך.

התייחסותי: אני לא בודק את נכונות הידיעות בתקשורת, אבל המגמה הכללית אינה מוטלת בספק.

ידיעות קודמות בנושא:
שרותי הבריאות לטובת הכיס הפרטי
בריאות או עושק?
רפואה זה עסק משתלם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest