דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / החלל האינסופי שבתוכך

החלל האינסופי שבתוכך

שאלה: מה זה זמן הלימוד?

תשובתי: ללמוד פירושו לקרוא על הפעולות הרוחניות. אינני מבין אותן, ועבורי אלה סתם מילים, אך אני רוצה להשיג אותן בצורה ריאלית. אני רוצה שכל הפעולות האלה יתממשו בי: העלאת מ"ן, ירידות ועליות הספירות – כל זה קורה איפשהו בתוכי, ברצונות שלי, בנשמה שלי. בתוכי מסתתרים כל העולמות, כל עולם אין-סוף. ואני רוצה לגלות את זה!

אך אין לי מספיק רגישוּת ועדינוּת כדי לגלות ולהרגיש את כל זה. אינני מרגיש דבר, אך אני רוצה להרגיש! העולם הרוחני הוא העולם הפנימי שלנו, הוא נמצא בי, אך אינני מרגיש דבר!

אני רוצה שהכוח שלו, כוח ההשפעה, יעזור לי, ימשוך את תשומת הלב שלי, את הרצון שלי, יעסיק את כל המוח והלב שלי, את כל התפיסה שלי, וימשוך אותי לאותו המקום בתוכי שבו מתבצעות כל הפעולות האלה.

אנחנו כביכול חודרים יותר עמוק לתוך החומר: נכנסים לתוך החומר, ולאחר מכן לתוך האטום, ובאטום אנחנו ממשיכים עוד יותר פנימה, ושם, בנקודה המרכזית ביותר, פתאום מתגלה לנו חלל אינסופי… לא באיזשהו מקום רחוק, לא בעולם החיצוני, אלא דווקא כשמעמיקים פנימה, לתוך הכוחות הפנימיים.

הכוחות הפנימיים הם הכוחות המיוחדים ביותר והעוצמתיים ביותר. אנחנו יודעים זאת אפילו מתוך העולם שלנו, למשל בנאנוטכנולוגיות. לכן אנחנו צריכים לרכז את כוח המחשבה שלנו ולהתמקד על גילוי פעולות הבורא.

מתוך שיעור על מאמרו של הרב"ש, 06.03.2011

ידיעות קודמות בנושא:
המטרה העיקרית של השיעור
הספר הקסום שהוא גם רומן, גם ספר לימוד וגם ספר הרפתקאות
דרך שני רצונות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest