חייזרים

laitman_2009-06_1300_70.jpg

שאלה: אתה משווה את העָם היהודי לכוחות מיוחדים שנשלחו למשׂימה מיוחדת. לאן הם נשלחו?

תשובתי: לכבוש את היצר הרע. "ישראל", זה ניצוץ, נקודה שבלב, כוח זר במדינת אויב, באגואיזם. ועלינו להשתדל לכבוש את האגואיזם הזה, לתקן אותו. קודם כל, אנחנו צריכים להתחזק בעצמנו, ואחר כך, בהיותנו מתוקנים, לתת לאגואיסטים אור ולתקן את כל העולם.

כי למעשה, אנחנו לא מכאן, לא מתחום האגואיזם. השורש שלנו נמצא מחוץ למדינה הזאת, שלתוכה פלשנו באמצעות שבירת הכלים, שבירת הנשמה הכללית.

כאן, בפנים, אנחנו שבורים בהתחלה, ובסופו של דבר צריכים להיות מתוקנים. במידת התיקון שלנו אנחנו מתקנים את האגו הכללי.

שאלה: מי הוא הרמטכ"ל ששלח את הכוחות המיוחדים למשׂימה?

תשובתי: הבורא. ישראל זה חלק שלו, כלֵי השפעה ששורים באגואיזם, בכלים דקבלה.

הרמטכ"ל שלח את לוחמיו, וצייד אותם בכל הציוד הנחוץ. כדי להחדיר אותם לשטח האויב הוא "שבר" אותם בכוונה, כדי שהם ייראו כמו כולם, ולא יבלטו בשום דבר.

ניתן להשוות אותנו לסוכנים חשאיים. כל אחד מאיתנו, הוא זהה במדויק, כמו כל התושבים של כדור הארץ האגואיסטי הזה. תאר לעצמך, ששולחים אותנו לאפריקה, בכך שמֵשווים לנו את אותו המראה כמו לאפריקאים : אותו האופי, אותה הגישה, אותם הטעמים והמנהגים, הכל זהה מבפנים ומבחוץ.

למשך זמן מה לא מטרידים את הסוכן שהוחדר: הוא צריך להסתדר במקום החדש, למצוא עבודה, להקים משפחה. עוברות שנים עד שהוא ניגש למשימתו, ובשלב כלשהו מזכירים לו אותה. הוא כבר שכח, ופתאום מצלצל הטלפון: "שלום מדבר פלוני, כך וכך…" בדיוק כמו בסרט.

והנה גם אנחנו קיבלנו צלצול: הגיעה העת להתעורר, הגיע הזמן להיזכר, שאנחנו כאן במשׂימה, שלמעשה זה בכלל לא הבית שלנו, שאנחנו בכלל הגענו ממקום אחר, מכוכב אחר, ולמעשה ממימד אחר. שלחו לנו דחף ואנחנו התעוררנו מהתרדמה, כל החייזרים על פני כדור הארץ התעוררו, מתאספים בקבוצות ומתחילים להכין את עצמם לכיבוש כדור הארץ. כזאת היא המשׂימה.

שאלה: איך ניתן לכבוש אותו?

תשובתי: שולחים לנו ספרי הוראות ומסבירים לנו בהדרגה את כל הדרוש, מעוררים את השכל שלנו, ההוא, מהכוכב האחר, ששָם שוֹרָה השפעה ואהבה. ועלינו לסיים עם כל האימה שנחשבת כאן לנורמה. בני האדם משמידים את עצמם, הורסים את החיים על פני כדור הארץ, ואילו אנחנו הגענו, כדי לעזור, כדי להציל אותם ולספק להם חיים אחרים.

מהבית העירו אותנו על ידי אות בתדר מיוחד, וזה אומר שהגיע הזמן לפעול.

מתוך שיעור בנושא "האומה הישראלית", 09.05.2011

ידיעות קודמות בנושא:
יחידה צבאית בעלת ייעוד מיוחד
מקום מיוחד על מפת האנושות
תחת אש צולבת

3 comments

  1. ממש מרתק לקרוא.. ממש יפה

  2. חחחחחחחחחחח תמיד הרגשתי כחייזר בעולם הזה, קבלתי המון צלצולים ופתקים מהבית אבל הייתי קצת ישנה, לא פרשתי אותם באופן מדוייק.

    יאללה למשימה, הגיע הזמן לחזור הביתה כאחד.

    מולי.

  3. הכי ברור שיכול להיות מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest