דף הבית / אקטואליה / הפתרון למהגרים – חינוך

הפתרון למהגרים – חינוך

הערה: לאחרונה טבעו 240 מהגרים שעברו בספינה בדרכם לאיטליה. על פי סטטיסטיקה טבעו בשנה שעברה 5000 מהגרים. כלומר, בכל זאת קיימת חדירה של מהגרים לאירופה. למרות הגדרות שאירופה מציבה, הם זורמים ללא הפסקה.

התייחסותי: מדי יום חוצים אלפי מהגרים חדשים מהמזרח התיכון ומאפריקה את הגבול לאירופה ולא ניתן לעצור את הזרם. זהו מהלך היסטורי. כך צריך להיות, עד שאירופה תתחיל לבצע תהליך נכון של יישוב (קולוניזציה) באפריקה ובמזרח התיכון, לשקם ולבנות שם יחסים הדדיים נכונים בין בני האדם, לפתוח אוניברסיטאות ובתי ספר, לספק לאזרחים כל מה שדרוש למחייתם, ללמד אותם, כדי שיוכלו ליצור חברה מפותחת ונכונה. אבל איך האירופאים יכולים לעשות זאת אם הם בעצמם אגואיסטים? הם יישבו את אפריקה בצורה לא נכונה, לכן הם קוצרים עכשיו כאלה פירות.

שאלה: כלומר, אתה מדבר על תהליך יישוב אחר?

תשובתי: רק על ידי חינוך ולימוד במקומותיהם, כדי שהם ייצרו חברה נכונה וטובה על אדמותיהם המקוריות, שבהן עליהם להתקיים ושיהיה להם טוב. רק אז הם לא יהגרו לאירופה.

שאלה: אתה סבור שאפשר לשקם את סוריה, לבנון, מקומות הרוסים לחלוטין?

תשובתי: אם המערב ישקיע בזה אמצעים, כוחות ויבין שדווקא באופן הזה צריך לפעול, אז ודאי שאפשר. לנסות להתאים את המהגרים לתנאים אירופאים הרבה יותר יקר, מאשר להסדיר את חייהם במקומם הטבעי. שם זה לפחות הרבה יותר זול מאשר כל פעולה שתתבצע באירופה.

מתוך תכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 27.3.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest