דף הבית / המשבר ופתרונו / תקשיבו למילים של מקובלים!

תקשיבו למילים של מקובלים!

כשאני מדבר בהרצאותיי על חוקי הטבע, אנשים לא מעוניינים לשמוע ומזלזלים במידע שעליי להעביר לאנושות. חוקי הטבע הם קבועים וקפדניים ואנו חייבים לציית להם או לפחות להקשיב להם, מפני שחכמת הקבלה, דולה את חכמתה ממעמקי הדורות במשך 6000 שנה.

אנו חייבים לקיים את החוקים הללו, כי הם מפעילים את כל הטבע. אם לא נקיימם, אז נזמין במקומם כוחות מדכאים ונוקשים. התוכנית של חוקי הטבע ומימושם ייאלצו אותנו להתאים את עצמנו בהרמוניה למנגנון הכולל של הטבע. תנועתה של כל האנושות וכל הטבע הסובב, תלויה בהתערבותנו כדי לעבור לדרגה הבאה, לממד הבא, למערכת אחרת לחלוטין. רק כעת, פיזיקאים מתחילים לגלות את האפשרויות החדשות של מעבר למציאות אחרת, אך חכמת הקבלה מדברת על כך כבר 6000 שנה.

מקובלים חווים את תהליך המעבר על עצמם. הם רואים, מרגישים ונכנסים לממדים חדשים ובו זמנית קיימים בעולמנו, אך אין הם יכולים להראות זאת, אלא פשוט קוראים לנו להתנהג בצורה חכמה יותר, לטובתנו. לא לחינם הם קוראים לאנושות לאיחוד למען השלום בעולם, רק שבמסגרת ההתפתחות הכלל אנושית, המשימה הזאת אינה מספיקה. האיחוד הכרחי כדי לצאת מדרגת הקיום הנוכחית שלנו לדרגת הקיום הבאה, מפני שכבר הגענו לפתחה, והמעבר הכרחי עבור הטבע כולו. זאת הסיבה שהטבע לוחץ עלינו, בראש ובראשונה על היהודים ולאחר מכן על יתר אומות העולם. העולם סיים את התפתחותו בדרך הטובה, זה לא יימשך יותר. אנו נהיה עדים להרס הדרגתי של קשרים בין מדינות, בין עמים, בין יזמים שונים וכדומה, לכן אין לנו לאן לברוח, אנחנו בהכרח חייבים לפעול בהתאם לחוקי הטבע.

אני מרשה לעצמי לומר את הדברים הלא נעימים ביותר, מפני שזאת האמת, ואני רוצה להתריע עליה. אין טעם לקשור ולהשוות אותי למדינאים חברתיים ופוליטיים אחרים, שכל אחד מהם פועל רק מתוך דחף שמועיל לו וכך מפרסם את עצמו. אינני עוסק בפרסום עצמי, אתם יכולים לא להזכיר אותי, זה עדיף עבורי. העיקר שתבינו את משימתו של הטבע שלא משתנה, את הזרימה שלו וכיצד הוא "מוחץ" את כולנו תחתיו כמו על ידי מכבש. לכן, כדי שלנו, לילדינו ולנכדינו תהיה אפשרות לעבור את חבלי ההתפתחות בהבנה בצורה קלה, נכונה וטובה אני פונה אליכם.

אני מביט על אנשים שיוצאים בהתקפות נגדי, כולם משום מה, בטוחים שהם יודעים מהי חכמת הקבלה. אך מאחר והחכמה מדברת על מה שמכוון נגד רצונותיהם הם טוענים כלפיי שאינני מבין, ושהמידע לא רציני. חכמת הקבלה היא מדע של הטבע הכללי, על חוקיו והתפתחותו ועלינו להתייחס אליו ביתר רצינות! כאשר אני פונה להמונים, הם סבורים שאני "דוחף" את המדיניות שלי. אין זה דומה למדיניות שאותה מנסחים אנשי ציבור ממדינות שונות, שסבורים שצריך לפעול בדרך זו או אחרת. אינני סבור מאומה, אני רק מעביר את תכנית ההתפתחות של הטבע, את המידע על חוקיו, שיטתו ומגמותיו ומגיש זאת בצורה נוחה לשימוש, כדי שיהיה לנו פשוט, חופשי וטוב לעבור את אותם מצבים שבכל מקרה הטבע יחייב אותנו לעבור על ידי לחציו. דעתי אינה קיימת כאן, למרות שמשייכים את הדברים אליי אישית. אני פשוט "מתורגמן" שמעביר את מה שטמון בטבע. במילותיי אין דבר ש"אני הייתי רוצה", אלו הסבורים שבהרצאותיי אני מביע את דעתי האישית טועים בגדול, זו אינה דעתי, אלא חוקי הטבע!

פיתחו את ספרי המקור, קראו בהם וראו את הכתוב. אני מעביר לכם את הכתוב במקורות הקבליים המקוריים, שנכתבו לאורך 6000 שנה. המקורות האלו הצדיקו עצמם והתאמתו במהלך ההיסטוריה. אני בסך הכול מספר על המתרחש היום ועל מה שצריך להתרחש מחר, אולי גם מחרתיים, וכל זה רק כדי שיהיה לכולנו קל יותר "לפגוש" את יום המחר! כדאי לנסות להתייחס בצורה הכרתית ואחראית יותר כלפי דברי חכמת הקבלה, זה רק לטובתנו. אני מבצע את תפקידי בלבד ולא דורש כל שכר או הכרה בתמורה.

שאלה: מה היית רוצה מאדם ששומע אותך?

תשובתי: ראשית להימנע מגידופים, מפני שבכך האדם מנתק את עצמו מהבנה נכונה של המתרחש בעולם, ומונע מעצמו את הפירוש הקבלי של האירועים. אני כמו נייר לקמוס שעליו, ביחס אליי, נקבע יחסו של האדם לטבע. העיקר שתראו שכל דבריי, באופן מוחלט, אינם הנחות שלי. הם נכתבו בספרי הקבלה עוד מימי אברהם, כולל ספר הזוהר, כתבי האר"י, רמח"ל, בעל הסולם, רב"ש, הרב קוק ואחרים. הרעיון העיקרי שעומד מאחוריהם הוא קריאה לחיבור ואיחוד בינינו למרות הדחף שלנו להיפרד, להתחרות ולדחוף זה את זה, תפקידנו להתאחד מעל הפירוד, זו המטרה.

שאלה: נניח שאדם שמע את הקריאה הזאת, מה עליו לעשות?

תשובתי: קיימת שיטת איחוד להמונים שממומשת בעיקר בישיבה במעגל ודיון על נושאים שמייעצת לנו חכמת הקבלה. במעגל אנשים פתאום מרגישים קרובים, ובהתקרבות מתגלה כוח מיוחד, הרגשה של התעלות מעל העולם שלנו. אני מייחל לראות במעגל את כל אותם אנשים שמתייחסים ברצינות לדבריי. לכולנו יהיה טוב יותר אם נעבור את התקופה ההיסטורית הזאת בצורה שתותיר מאיתנו משהו.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest