דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / תעבוד, כאילו שהאגו בהרדמה

תעבוד, כאילו שהאגו בהרדמה

שאלה: מה צריכה להיות פעולת ההפצה הנכונה?

תשובתי: הפעולה הנכונה היא כזאת, כאשר אני לא עושה חשבון עם מה שטוב לי ומה שרע לי. אני מנתק את עצמי ממנו, כמו שופט שחייב להיות ניטראלי, ומסתכל רק על איפה אני יכול להביא תועלת ולהשפיע בצורה המועילה ביותר.

לפי זה אני מעריך את כל האפשרויות, הולך ומבצע. וככל שאני מחזיק את עצמי למעלה מעל החשבון של כמה נעים לי או לא, מבלי לברר מה אני אקבל בסוף, כך המצב שלי גבוה יותר.

צריך להשתדל לא להתמקד בעצמך, כאילו שאתה נמצא בהרדמה מקומית נגד כאב. כאילו שעשו לי זריקת הרדמה ועכשיו אני לא מרגיש אם רע לי או טוב, אני התנתקתי מעצמי, כאילו שבתוכי הכול נרדם מזריקת ההרדמה, נעלמו כל תחושות הכאב.

ואז יש לי אפשרות לחשוב רק על מה שאני רואה, שומע, ובפנים אני לא מרגיש לא כאב, לא שמחה, לא תענוג. תתאר לעצמך שעשו לך כזאת זריקת הרדמה, שהפסקת להרגיש את הטעם של האוכל, ועכשיו אתה אוכל כיוון שאתה חייב לאכול. אתה אפילו בודק בשעון: אני אוכל כבר עשר דקות, זה אומר שמספיק. אתה אפילו לא מרגיש שובע או רעב.

תנסו לעבוד בצורה כזאת ותראו שתתחילו לפעול בצורה נכונה. אף על פי שמלמעלה לא יתנו לכם לעשות כזה דבר, כי צריך לתת לכם הזדמנות להתגברות. אבל בתור תרגיל זה מועיל מאוד.

מתוך שיעור בנושא "שאלות ותשובות", 03.04.2014

ידיעות קודמות בנושא:
בומרנג
עבודת ה': רצון – כוונה – פעולה
מה אתה יכול להשפיע לאנשים?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest