דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / מה אתה יכול להשפיע לאנשים?

מה אתה יכול להשפיע לאנשים?

שאלה: למה צריך להתחבר עם החברים ולא מספיק פשוט לעסוק בהפצה לקהל?

תשובתי: ההפצה שלנו לקהל הרחב זאת פעולה שבאה מלמעלה למטה. צריך לבוא לאנשים ולהוביל אותם, להפוך להיות לראש שלהם. אבל כדי להיות להם לראש אני צריך להיות המשפיע. איך אני יכול לרכוש את תכונת ההשפעה אם אני לא אתחבר עם עוד עשרה, או מאה, או כמה אלפים של אנשים כמוני, בתנאים של שוויון מוחלט?

אני צריך את הקבוצה כדי לרכוש את תכונת ההשפעה שאיתה אני אצא לקהל הרחב. לכן אני, יחד עם הקבוצה, צריך להיות מחובר למאור המחזיר למוטב. לבד אני לא מסוגל להיות מחובר למאור. המאור בכלל לא משפיע על כל אחד בנפרד, צריכים להיות עשרה אנשים בהתאם למבנה הרוחני של הכלי. אם לא יהיו עשרה אנשים, אז לאור לא יהיה במה להתלבש, במה להיאחז, לא יהיה לו מה למלא. כאילו שלכלי יש רק דפנות, אבל אין את הספירה העשירית, ה"מלכות", כלומר אין את התחתית של הכלי. לכן הוא נקרא "צינור".

ללא הקבוצה אי אפשר למשוך את המאור, את הכוח שיתקן אותך. מה אתה יכול להביא לקהל אם לא תתחבר לכלי ולאור שממלא אותו? איך אתה יכול להפיץ אם אין לך שום קשר עם המקור של הכוח? אתה יכול סתם למכור ספרים או לעבוד באינטרנט בהפצת מאמרים ולא תהיה שום בעיה להחליף אותך באיזה עובד בשכר שעובד סתם עבור משכורת. כי אם אין לך אור, אז מה אתה יכול להשפיע חוץ מניירות?

מתוך ההכנה לשיעור, 04.03.2014

ידיעות קודמות בנושא:
כוונון לאיחוד אינטגרלי
התנאי ההכרחי לעבודה עם הקהל הרחב
במה תלויה יעילות ההפצה?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest