דף הבית / אקטואליה / "תסמכו עליי, אני אעשה זאת, אני לא אסוב לאחור!"

"תסמכו עליי, אני אעשה זאת, אני לא אסוב לאחור!"

הערה: בנאומו הנשיאותי דונלד טראמפ נתן הרבה הבטחות. הוא אמר: "תסמכו עליי, אני אעשה זאת, אני לא אסוב לאחור!" זה תמיד מבלבל ומביך…

תגובתי: טראמפ, הוא כמובן אדם נוקשה ויחסו לעולם רחוק מלהיות יחס רגשי, לכן הוא ינסה לקיים את ההבטחות שלו בעזרת שיטות רציניות ונחרצות. ירככו את המדיניות שלו אבל, באופן עקרוני האנשים שניצבים מאחוריו מעוניינים מאוד להפוך את ארה"ב לארה"ב. אפילו המיליארדרים כבר מבינים שאחרת לכסף לא יהיה שום ערך והם ייאבדו הכול.

הערה: כלומר זו לגמרי פעולה מחושבת מאוד?

תשובתי: בוודאי. האמריקאים לא נותנים ולא עושים סתם כך שום דבר! מאחורי טראמפ עומדים "רוטשילדים", "רוקפלרים", "בָּרוּכים", משפחות שכבר במשך 500-600 שנה מחזיקים את העולם חזק בידיהם. עומדים שם כאלה כוחות שמסכמים ביניהם ויודעים מה צריך לעשות, אחרת הם יאבדו!

כיום יש בארה"ב המון מובטלים, כמות עצומה של סמים, אנשים נבוכים, משפחות מתפרקות, רובוטים הולכים וממלאים את העולם ואילו התעשייה נעלמת לא ידוע לאן, כלומר אין עתיד. אובמה הכניס למדינה כמה מיליוני מהגרים קיצונים מוסלמיים. לכן טראמפ יצטרך "לנקות" את כל זה. נדמה, שהוא מוכן להתחיל לעסוק בזה ואלה שבחרו בו מבינים שאפשר להמר שיעשה זאת.

שאלה: על מה מצביע כיום הזמן בבחירת נשיא כזה?

תשובתי: שעלינו לשנות בדחיפות את העולם! הגיע הזמן! אפילו אותם אנשים שנמצאים בפסגה כבר מבינים זאת, אחרת לא ניתן יהיה לעשות שום דבר. צריך לתת את המושכות לידיהם של אנשים רציניים. וטראמפ מבין מה הוא עושה. אנשים מעשיים כאלה לא מזלזלים בשום דבר.

שאלה: האם לדעתך אנחנו חיים בזמן טוב?

תשובתי: אנחנו חיים בזמן נפלא שבו העולם מתחיל להיות מודע לייאוש ולמבוי הסתום שבו הוא מצוי, אך אין מי שיודע מה לעשות.

טראמפ נחוש מאוד בדעתו ואומר: "אני אתקן, אני אעשה והכול יהיה!" אבל בקרוב יתגלה, שניתן לתקן את העולם רק דרך החינוך של בני האדם! צריך להקים מפעלים "לתיקון בני האדם". אנחנו מייצרים רובוטים, בעוד עלינו "לייצר" בני אדם. צריך שבני אדם יתחנכו ורובוטים יעבדו, כי לשם כך הם יוצרו. אנחנו נכנסים לעולם רוחני ונעסוק רק בעבודה רוחנית, רק בתיקון שלנו. לא נותר לעשות שום דבר מעבר לכך.

הערה: נקווה שהמילים האלה שלך יכנסו ללבבות של בני האדם.

תשובתי: כמובן שרצוי. אבל אם לא, אז בעוד כמה שנים, עם עוד כמה "מכות", הכול יגיע לזה, רצוי כמה שיותר מהר.

מתוך תכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 23.1.2017

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest