דף הבית / חינוך, ילדים / תיאטרון מחוץ לתיאטרון

תיאטרון מחוץ לתיאטרון

שאלה: אם ניקח שלוש-ארבע משפחות, שבהן, כתוצאה מבעיות משפחתיות, נוצרו בעיות בריאותיות, ונערוך איתן סדרה של סדנאות אינטגרליות, לאיזה יחסים הדדיים צריך להביא אותם?

תשובתי: אנחנו נביא אותם לכך, שהם ירגישו את עצמם כמשפחה אחת. יופיע אצלם קשר הדדי נכון וטוב, אדיבות זה כלפי זה, כמו במשפחה נכונה.

שאלה: האם אפשר בעזרת סדנאות להביא את האנשים לאיזה שיתוף שיחזיק אותם יחד?

תשובתי: הכול תלוי איך אתה מעביר את הסדנה, בשביל מה אתה מזמין את האנשים.

אתה יכול לעשות כך, שאנשים יבואו אליך כמו לתיאטרון, שבו הם משחקים בינם לבין עצמם, בכך שיוצרים אווירה של נוחות. ולאחר מכן הם ירגישו שמתרפאים, מקבלים אנרגיה. מהסדנה הם ילכו עם מטען פנימי גדול שרכשו.

אנשים באים לסדנאות כדי לשפר את בריאותם, אולם בסופו של דבר, הם מקבלים משהו שהוא יותר רחב ועמוק. האדם יגלה שהוא לא יכול להתקיים בצורה נכונה במצב בריא של הגוף והנפש ללא יחס הדדי תמידי נכון עם האנשים הסובבים אותו. ולכן הוא יהיה זקוק להם ויהיה קשור אליהם.

שאלה: הסדנאות האינטגרליות צריכות לעורר באדם תחושה, שהוא כבר לא יכול להסתדר בלעדיהן, ויופיע אצלו הצורך לערוך כאלה סדנאות אצלו בבית, עם המכרים והשכנים שלו. האם אפשר לשחרר אותו ל"שחייה חופשית"?

תשובתי: אני סבור, שאסור לעשות את זה עד שכל האנושות לא תהיה מתוקנת. כי מסביבנו קיימים חלקי מערכת גדולים שאינם מתוקנים: כלי תקשורת, טלוויזיה, וכולי.

לכן אסור להשאיר את האדם ללא ריפוי תמידי, ללא הכשרות ותמיכה קבועים, תקרא לזה איך שאתה רוצה. זה נחוץ בהחלט. אבל לאחר שהוא יעבור קורס לימוד, אפשר יהיה לממש את זה "שלא בנוכחותו" דרך תוכניות בריאות טלוויזיוניות.

מתוך שיחה בנושא "רפואת העתיד", 07.04.2013

ידיעות קודמות בנושא:
סעודות משותפות, תרופה ממחלות
סוד ההצלחה
איך לעורר את כוח החיוּת?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest