דף הבית / קבלה ומדע / חושבים מדע / הומיאופתיה: חקר הנשמה

הומיאופתיה: חקר הנשמה

שאלה: אני יודע שאתה עסקת בהומיאופתיה. אני מכיר כמה מהטופלים שלך שבאמת נרפאו מהבעיות שלהם. מדוע, מכל השיטות, בחרת בהומיאופתיה?

תשובתי: ההומיאופתיה לא הפריעה לי לעסוק בעבודה העיקרית. חוץ מזה, זוהי שיטה שבעזרתה אתה יכול לעזור לאדם, ממש בפגישה אחת.

שאלה: מעניין, שכאשר מדברים על "אפקט הפלצבו", אז על פי רוב משייכים לקטגוריה זו את ההומיאופתיה, כאילו שאלה איזה שהם כדורים שאין להם שום הרכב כימי.

תשובתי: באמת אין בהם שום כימיה, זה נמצא מעל ל"מספר אבוגדרו".

בתרופה הומיאופתית נמצא הכוח של אותו החומר, שממנו היא עשויה. כלומר, זהו הכוח האמיתי, שעומד מאחורי החומר, ושבינתיים אינו יכול להיות מוגדר על ידינו.

קיימים הרבה שדות מסוג זה, שאותם אנחנו לא יכולים להגדיר. לדוגמה, כאשר אדם מסתכל עליי מאחור, אני מרגיש את מבטו. אבל מה זה הכוח הזה שהוא מכוון עליי? מהיכן הוא נובע, מתוך העיניים שלו? בעולם קיימות המון השפעות דומות.

אם משתמשים בצורה נכונה בהומיאופתיה, אז היא נותנת השפעה חזקה מאוד. למען האמת, בזמנינו, כאשר גוף האדם מזוהם בכימיה, זה לא מה שהיה בשחר ההומיאופתיה. כי בעבר נתנו בין ארבעה לחמישה דילולים וזה היה מספיק, כדי להשפיע על האדם, היום מנות שגדולות באלפי פעמים אינן משפיעות עליו.

ההומיאופתיה, זהו מדע מאוד מורכב. אני חושב שהיא יותר מורכבת מכל שאר המדעים הרפואיים, מפני שהיא גם אינדיווידואלית. זה כמובן לא אללופתיה (תופעת האללופתיה מיוחסת להשפעה מדכאת של אורגניזם אחד על משנהו באמצעות הפרשת חומרים כימיים). היא תלויה במקום מגוריו של האדם, באיזה סביבה הוא חי, לאיזה גזע ולאום הוא שייך. למעשה, את כל זה צריך לחקור ביחס לנשמה שלו.

שאלה: כדי לבחור שיטת ריפוי הומיאופתית ספציפית, לא צריך לצאת מסתם איזה שהוא סימפטום, לדוגמה, כאבים באוזניים, ובכללות הפסיכולוגיות של החולה.

תשובתי: כן. בעיקרון נלקח המרכיב הפנימי הרוחני שלו, שמראה על הדבקות האדם ואיך אפשר לנטרל אותה.

הומיאופתיה פרימיטיבית, מסוג אללופתיה, מרפאה את החולה על בסיס סימפטומים חיצוניים, אבל הריפוי האמיתי מתממש רק על בסיס עולמו הפנימי של האדם.

מתוך שיחה בנושא "רפואת העתיד", 07.04.2013

ידיעות קודמות בנושא:
האיזון יירפא הכול
למה אני צריך רופא?
דאגה, או חשבון כלכלי?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest