דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תחת קרני השמש המלטפות

תחת קרני השמש המלטפות

2011-11-18_congress_arava-285_w.jpg

הכול תלוי רק ברצון שלנו וב"רשימות" הטמונות בתוכו. ולכן אין מה לחכות לאיזה חסד מלמעלה, צריך פשוט לעבוד על הרצונות שלנו.

בהתאם לאופן ולצד שאנחנו נסובב אותו, נגדיל או נקטין, נחבר את החלקים שלו בסדר מסוים, אז אנחנו נרגיש את המציאות העליונה שמתגלה בתוך הרצון הזה, את האור שממלא אותה.

אנחנו עוסקים רק ברצון, לכן אסור לנו להאמין במשהו או לחכות שמלמעלה יעשו עבורנו, צריך רק לבצע פעולות נכונות ומדויקות שיגרמו לשינוי של הרצון.

אנחנו יודעים, שצריכים לפנות עם תפילה כדי שהאור ישפיע עלינו ויחזיר למוטב. ודאי, שזה נכון רק בתנאי שהרצון שלנו מספיק רגיש, קרוב לאור וזקוק לו. אז האור הקבוע הזה ישפיע על הרצון בצורה יותר יעילה וחזקה. לכן כל העבודה שלנו היא לקרב, לסובב את הרצון בכזאת צורה, שהאור ישפיע עליו בצורה מרבית.

כאילו שאני רוצה להשתזף ובוחר מקום על הגג שבו שום דבר אינו מסתיר את השמש ממני. הייתי שוכב תחת השמש בזווית מסוימת ומסתובב אליה עם הצד הדרוש. אבל השמש היא קבועה, היא אינה משתנה מהשינויים שלי, אלא אני צריך להתקרב לקרניים שלה כמה שיותר קרוב.

הרצון יכול להשתנות רק תחת השפעת הקבוצה. אין לי שום אמצעי אחר להשפיע עליו. האור הוא קבוע, כמו אור השמש. ואילו אני צריך לסובב את הרצון שלי כלפי האור העליון ולהתקרב אליו. איך אפשר לעשות את זה?

heb_o_rav_achana-2_2013-12-20_lesson_pic03

כל הסיבובים וההתקרבות שלי אפשריים רק בעזרת הסביבה, הקבוצה. אני בעצמי לא יכול לזוז. אני עומד מול האור הקבוע עם ה"רשימות" הנסתרות שלי שמתגלות זו אחר זו במהירות שנמצאת בתוכנית ההתפתחות הפנימית והטבעית. כלומר ל"רשימות" שלי יש איזה קשר קבוע ומתוכנת מראש, שאני כבר לא יכול לשנות אותו מפני שזה טמון בתוך הטבע.

הדבר היחיד שאני יכול לעשות זה להשתמש בכוח הסביבה כדי שהיא תסובב אותי. ככל שהסביבה הזאת תהיה חזקה וגדולה יותר, כך היא "תבלע" אותי עמוק יותר בתוכה וכך אני אסתובב מהר יותר. ה"רשימות" שלי תצאנה מהר יותר בהתאם לנכונות ולרצון שלי שקיבלתי מהסביבה. אני אעבור את כל המצבים בצורה נכונה יותר, כי אהיה מוכן לשינויים.

אני לא יכול לשנות את ה"רשימות" שלי, כל השרשרת הזאת חייבת להיפתח במהירות שנקבעה בה. האור קבוע, וודאי שאיני יכול להשפיע עליו. כל השינויים אפשריים רק על ידי הסביבה שממנה אני רוכש רצונות נוספים.

ה"רשימות" נמצאות בתוך הרצון, אבל הקבוצה מעבירה לי רצון נוסף, שבזכות הכוח הגדול שלו מסוגל לזרז את התגלות ומימוש ה"רשימות". ואם אני מתקדם בכזאת צורה על ידי המאמצים שלי, אז אני מרגיש את ההתפתחות הזאת כחיובית, הולך בדרך נעימה, קלה ומהירה, במקום דרך של ייסורים טבעית, ארוכה וקשה.

מתוך ההכנה לשיעור, 20.12.2013

ידיעות קודמות בנושא:
לשנות את כללי המשחק
לקצר את הדרך לבורא
לאורך המסלול של האור

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest