דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תחשבו, עם מה אתם נשארים

תחשבו, עם מה אתם נשארים

אתם כבר צריכים בעצמכם לחפש שיטות טובות יותר, איך להזכיר זה לזה שכל הפעולות שלנו נעשות רק למען הבורא. אבל אתם צריכים להתחיל להרגיש זאת בתוך החומר, כאילו האוויר פתאום הופך להיות סמיך ואתם יכולים "למשש" את הכוחות שפועלים בתוכו, את ה"מילוי" שממלא את החללים שביניכם.

אנחנו נמצאים בתוך הבריאה, וההבדל הוא רק בכך, עד כמה גלוי הקשר בין כל החלקים שלה שאותם אנחנו עכשיו רואים ומרגישים. בכל התמונה הזאת, שנתפסת על ידינו בחמשת החושים, חסרה רק תוספת אחת, הקשר בין כל החלקים שלה, השדה המחבר שמאחד הכול ומעביר מידע רגשי ושׂכלי כלשהו.

השדה הזה שמתגלה בקשר בינינו נקרא העולם העליון, שקושר את כל החלקיקים שמורגשים על ידינו. והבורא, זה האור הכללי. אור נרנח"י, שאותו אנחנו מגלים, זה כמו זרם חשמלי הזורם ברשת. אבל התוכנה שמתגלה לנו, זה כבר הבורא.

ישנם כל מיני אותות, "זרמים חשמליים", שזורמים בין החלקים, כל מיני תהליכים פרטיים, כל זה בינתיים שייך למערכת עצמה, לאור נרנח"י. והמרכיב שמחבר אותם: המחשבה הכללית שמעבירה את התוכנית הזאת, שמחזיקה את כל החומרה הזאת ומנהלת אותו, זה הבורא.

אבל כל זה מתגלה בעולם הזה. לכן נאמר, שחכמת הקבלה זו שיטה לגילוי הבורא לנבראים בעולם הזה, בין כל אותם החלקיקים שאיתם אנחנו באים עכשיו במגע. הגוף הבהמי מת, ואם אתם לא נכללתם במערכת הזאת, אז לא נשאר לכם כלום חוץ מ"רשימו" שלא מימש את עצמו. תיקחו זאת בחשבון.

מתוך ההכנה לשיעור, 26.08.2013

ידיעות קודמות בנושא:
סודות האלמוות
החופש מהמוות
מות הגוף וחיי הנשמה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest