דף הבית / חינוך, ילדים / תועלת מֵענישה פיזית של ילדים

תועלת מֵענישה פיזית של ילדים

הערה: לאחרונה פורסמו תוצאות ממחקרים שנערכו במשך חמישים שנה, על ילדים והורים ובמהלכם נשמעו סיפוריהם של 160 אלף ילדים. התברר שאצל ילדים שהוכו על ידי הוריהם מופיעות בעיות נפשיות. הם הופכים לתוקפנים והיכולות המנטליות שלהם נמוכות מאוד מהממוצע. במאמר צוין שכיום בעולמנו 80% מההורים באופן זה או אחר, מענישים את ילדיהם בעונשים גופניים.

התייחסותי: בראש ובראשונה צריך לחנך את ההורים, מכיוון שהשיטה הטובה ביותר זה מתן דוגמה! כל חינוך נכון נעשה רק באמצעות דוגמה של מבוגר כלפי הצעיר, על כך מדברת חכמת הקבלה. במחקרים, השאלה נבחנת כלפי הורים וילדים, אך למעשה הדבר החשוב ביותר זה איך לחנך את ההורים ועלינו להתחיל בזה כמובן מגיל אפס. על ההורים לדעת, שעליהם להוות דוגמה עבור הילד וליצור עבורו אווירה כזאת שתעצב אותו. עליהם ללמוד את טבע האדם, את הפסיכולוגיה של ילד, ילדה, גבר, אישה, פסיכולוגיה של משפחה וחברה. מדובר במערכת עצומה של ידע שחסר לרבים מאיתנו! להיות הורה זה מדע שלם, מי מהגברים קיבל השכלה, חינוך וידיעת הפסיכולוגיה של האישה? אף אחד, הבטנו עליה כעל אובייקט למילוי התענוגים שלנו בלבד וזה נורא!

במשך שנים רבות, אפילו בזמן הלימוד של חכמת הקבלה, הרגשתי עד כמה נמצאים בתוכי דחפים ויחסים פראיים, עתיקים, חייתיים, טבעיים לגמרי כלפי אחרים, שלא היו קיימים אם הסביבה שלי הייתה יוצרת סביבי חינוך קבלי. לכן כל הורה צריך לקבל חינוך תואם ואז ייווצר אדם שלא פועל לפי אינסטינקטים חייתיים בלבד.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 28.4.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest