דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / תועים בשדה ומחפשים את האחים שלנו

תועים בשדה ומחפשים את האחים שלנו

בכל מצב חדש אנחנו מרגישים אבודים, כמו בהמה שתועה בשדה. והאדם, שמתעורר בתוך הבהמה התועה, מוציא את עצמו מתוכה ומתחיל להתייחס נכון לשדה הזה שמחבר את כולנו. והאדם דורש הבחנות חדשות, הוא דורש את ה"תורה", כלומר את ההוראה כיצד להשפיע, בצורה מהירה ונכונה ככל האפשר, כדי לגלות את המקום שלו בשדה הזה. הוא דואג להציל את הנפשות האחרות ורוצה להסביר להן כיצד כל אחת מהן צריכה להוסיף את היגיעה שלה כדי לגלות את מקומה בשדה הזה.

בעל הסולם כתב במאמר "בניין החברה העתידית", שאנחנו דומים לקבוצת אנשים שתעו במדבר ומצאו ספר הדרכה מיוחד, שבזכותו יוכלו להינצל. ואז אנחנו מתחילים לקרוא לאחים שלנו, כדי שהם יתקרבו. הרי יש ברשותנו אוצר גדול שיעזור לנו להצליח בחיים ולא לסבול יותר. לכן אנחנו מתחילים לתקוע בשופר וקוראים בו לכולם. אם האדם פועל בצורה כזאת, הוא משפיע בצורה מועילה על כל המערכת וזוכה לברכה.

אנחנו צריכים לראות את השדה הזה שהיום ניסתר מאיתנו, את השכינה הקדושה, את הקשר בין כולנו, בכל העולם שלנו, בכל המציאות שלנו. ההתגלות הזאת בפני עצמה מורגשת על ידינו כמשבר עולמי, כאיום וכחוסר הצלחה, מפני שאנחנו בעצמנו איננו תואמים לגילוי הקשר הזה.

אך ברגע שבו נתאים את עצמנו לרשת הזאת, נזכה לגילוי הכוח העליון שממלא את השדה הזה ומפעיל אותו. שדה הקשר הזה הוא החוליה המקשרת בינינו לבין הכוח העליון. ללא הרשת הזאת לא נוכל לגלות אותו. הבורא מתגלה לנו דרך המערכת הזאת של הקשרים בינינו.

ובצורה כזאת נגיע לכך, שדרך אותו ה"שדה אשר בירכו השם", אנחנו נגלה את הבורא, נבוא ונראה אותו בתוך הקשר הנכון שמתגלה בין כל חלקי הבריאה.

מתוך שיעור על מאמר של בעל הסולם מהספר "שמעתי", 30.08.2011
ידיעות קודמות בנושא:
השדה המבורך
הפרקים המסוכנים של ההיסטוריה
שיטת הקשר האינטגרלי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest