דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הפרקים המסוכנים של ההיסטוריה

הפרקים המסוכנים של ההיסטוריה

שאלה: כיצד אני יכול לשכנע את האגו שלי בנכונות הדרך, על אף שהוא אינו מקבל מילוי מהחיבור עם האחרים?

תשובתי: אנחנו חייבים לגלות מילוי מהחיבור, כי הוא הרי נמצא שם, רק שהוא מתגלה בנטיית ההשפעה לאחרים ולא בקבלה. ואם אתה מתכוון להתחבר עם האחרים, אך רוצה לנצל את הקשר המשותף הזה לטובת עצמך, אתה מקבל דווקא חושך ומכה.

עכשיו זה ילך ויתגלה ביתר בירור לכל בני האדם, ובעיקר למדינות. כל מדינה, כל עם, כל כוח אגואיסטי שפועל בתוך רשת הקשר שמתגלה לנו יותר ויותר, יגלה שהוא מפסיד יותר מכולם. והוא לא ידע איך ולמה, עד שהוא יקבל את שיטת התיקון.

ולכן זהו מצב מסוכן, מפני שהמדינות יכולות להגיע עד למצבים של התנגשויות ומלחמות. עכשיו אנחנו רואים בכל העולם כיצד המדינות פועלות זו כנגד זו בגלוי, אפילו מבלי להסתתר. כל אחת מנסה להציל רק את עצמה: אמריקה נגד סין ונגד האיחוד האירופי, ולהיפך, וכן הלאה.

המגמות הללו מאוד מסוכנות. הרי במקום להתאחד, במקום להתכלל בצורה נכונה ברשת הכללית, אותם הגופים פועלים בכיוון ההפוך. ולכן, אין ספק שהמשבר יגיע אליהם בצורות שונות: בצורה של מכות טבע, מכות כלכליות, או בצורות אחרות. זה עוד יתגלה.

אבל אם כבר התגלתה רשת הקשר בינינו, אנחנו חייבים להזדרז ולהביא לעולם מהר ככל האפשר את שיטת הקבלה. זה גם מה שהתגלה במידה מסוימת בכל שלב בהיסטוריה שלנו. למשל, ביציאה ממצרים, מדוע נוצרה הנחיצות לצאת משם מייד ובחיפזון? – מפני שהחלה להתגלות רשת הקשר הזאת, ואז באו עשר המכות.

כל זה תלוי במידה שבה מתגלה הקשר בינינו, השכינה. כבר עברנו מצבים כאלה פעמים רבות בהיסטוריה שלנו. לכן קיימת בנו ההכנה למה שנקרא "הגאולה השלמה", לגילוי הרשת הזאת ולהתכללות הנכונה בתוכה.

מתוך שיעור על מאמר של בעל הסולם מהספר "שמעתי", 30.08.2011
ידיעות קודמות בנושא:
תועים בשדה ומחפשים את האחים שלנו
השדה המבורך
כל ההתפתחות של האנושות היא התפתחות הקשרים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest