דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תודה לכל משתתפי הכנס!

תודה לכל משתתפי הכנס!

אנחנו ערכנו כנס מאוד חזק ואיכותי בחרקוב, ובכך עשינו צעד גדול קדימה. זה קידם את כל הקבוצות שלנו בכל רחבי העולם. אנחנו הרגשנו השתתפות כוללת, כולכם הייתם איתנו, מכל קצוות העולם, בכך שהתחברתם כולכם יחד. נקווה שזה יעלה אותנו לדרגת קשר יותר גבוהה, חזקה ופנימית, בהשוואה לקודמת.

מובן, שההצלחה הזאת לא הייתה אפשרית ללא כל העבודה המקדימה וההקרבה העצמית שגילה כל אחד להשגת מטרת הבריאה. אני חושב שאנחנו הצלחנו להרגיש ולממש אותה טוב יותר. אני מודה מאוד לכל המשתתפים וגאה בכם. אני פונה לכל המארגנים ולכל מי שנטל חלק בכנס והרגיש איזה צעד משמעותי קדימה זה היה עבורנו. אני שמח שהכול קרה באופן כזה.

נקווה שמעתה והלאה אנחנו נחדור יותר ויותר לעומק לתוך החיבור שלנו ובתוכו נגלה עד כמה הכול נקבע על ידי הפנייה שלנו לבורא. אף על פי שעכשיו אני פונה אליכם, אבל אנחנו צריכים להודות לבורא על כך שהוא מכוון אותנו, מלווה ומקדם אותנו, על זה שיש לנו כוח עליון, שמוביל אותנו ושאנחנו זכינו ללכת לקראתו.

הדבר העיקרי ביותר שרציתי להעביר לכם בכנס הזה, זו ההרגשה שאם אתה נמצא בתוך הקבוצה, שדנה, שומעת, רוקדת, בתוך כזה מושג "קבוצה", אז היא מחזיקה אותך למעלה. ובאותו הרגע שאתה עוזב את המושג הזה, אף על פי שפיזית אתה יכול עדיין להישאר בקבוצה, אתה מייד נופל לתוך המחשבות שלך.

צריך היה כל פעם להרגיש לעומק כזאת עלייה, אם אתה נמצא עם החברים שמשפיעים עליך ושולטים בשׂכל ובלב שלך, וירידה, אם מסיבה כלשהי אתה מנתק את הקשר איתם.

היינו צריכים להרגיש עד כמה חיוני כל הזמן להימצא תחת השפעת הסביבה. אחרת אתה מייד חוזר למצב הבהמי. רק אם הקבוצה שולטת עליי אז אני אדם.

שתי הדרגות האלה היו צריכות להתבהר בצורה בהירה מאוד לכל אחד ודווקא למטרה הזאת היה מכוון כל לוח הזמנים של הכנס. אם אנחנו הצלחנו, במידה כלשהי, להשיג כזאת הכרה, אז עכשיו צריך לחזק אותה: להבין את החשיבות המכרעת של השפעת הסביבה, שעליה מדבר בעל הסולם. בזה נמצאת כל הבחירה החופשית שלי: כל פעם לחזק את הסביבה הזאת, להעלות בכל האמצעים את הרגישות שלי.

הסביבה צריכה להפוך יותר ויותר חזקה ובצורה עוצמתית להשפיע עליי. כאן חייבת להתגלות הערבות ההדדית שלנו – שלי ביחס אליהם ושלהם ביחס אליי, כדי להחזיק אותי כל הזמן מעל לחשבונות הגשמיים. ובזכות זה אנחנו נגיע לענווה ולמסירות נפש, לאותם המצבים שמביאים להשגת המטרה.

מתוך שיחה בסעודה לאחר כנס חרקוב, 20.08.2012

ידיעות קודמות בנושא:
בכוחות משותפים נגלה רוחניות!
להתמסר לכנס לחלוטין
אל תמשכו זמן, תתכללו בכנס עכשיו!

One comment

  1. שלום לרב לייטמן היקר!

    לפי דעתי הקבוצה מתעסקת יותר מדי בעצמה…
    וכבר מגיעה למצב שהרב לא יכול ללמד.
    כל מילה שנאמרת מכתבי בעל הסולם הגדול!
    התלמידים חייבים לשאול שאלות על הפצה?
    ולא נותנים שום סיכוי ללמוד וללמד בצורה הנכונה והמקובלת,

    זכינו ברב מיכאל לייטמן ב"ה
    אני מבקש מכל הלב, חברים תנו לרב ללמד.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest