דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תגיעו, מחכים לכם שם!

תגיעו, מחכים לכם שם!

לב

אנחנו מתאספים יחד בקונגרסים במטרה להכיר זה את זה, כדי שחוץ מהמורה, שאותו רואים כל יום על המסך, נוכל גם להכיר זה את זה ולהתחבר עוד יותר. וזה למעשה היישום הפרקטי של חכמת הקבלה, שבלעדיו האדם לא ישיג את הרוחניות. בלתי אפשרי, שייווצר קשר בין בני אדם שלא ראו זה את זה מעולם, ולא שהו זה במחיצת זה אפילו לזמן קצר.

עלינו להבין, שהעולם שלנו אינו מנותק מהרוחני. לא במקרה הוא נברא דווקא כזה, כפי שהוא, ולא לחינם התפתחו כאלה אמצעי תקשורת חזקים ומודרניים. בזה ניתנת לנו ההזדמנות והחובה להכיר זה את זה, אפילו אם אנחנו נמצאים במרחק רב האחד מהשני, כדי שנוכל בדרך זו ליצור קשר רוחני פנימי.

ולמרות שנדמה לאדם, שאין שום צורך להיפגש עם אחרים, ואין לו ממה להתפעל מהם – דווקא באופן כזה אנחנו מקבלים בינתיים התפעלות. ולכן חובתנו להגיע לפורום כזה או לקונגרס, כדי להתקדם ברוחניות.

רבים לומדים מהבית בצורה וירטואלית, דרך האינטרנט, ביחידות, והם פוחדים להגיע, כי לא מכירים שם אף אחד. אבל אם הם רוצים להתקדם, חובתם למלא אחר ציווי המקובלים, שכבר עברו את כל הדרך הזאת. ואני ערב לכך, שאם הייתה לאדם הזדמנות להגיע והוא לא הגיע, כלומר נתנו לו הזדמנות מלמעלה, אבל הוא לא רצה לנסוע – הוא לא יתקדם.

רק אם באמת אין לאדם שום אפשרות להגיע, כמו לחלק מתלמידינו שבאמריקה הלטינית, שחולמים להגיע, אבל לא מסוגלים לזוז, כי אין להם כסף אפילו לצאת מכפרם ולעלות על אוטובוס. אלו כבר תנאים, שניבנו עבורם מלמעלה, שלפיהם הם צריכים להתקדם. אבל אם מלמעלה נתנו לך אפשרות להגיע – אין לך שום הצדקה לסרב, אם אתה רוצה להתקדם רוחנית.

אני מזהיר, כדי שאנשים לא יבואו בטענות ולא יתלוננו בעוד מספר שנים, שהם לומדים זמן רב, וזה נשאר עבורם בגדר תיאוריה, ללא השגה, הרגשה וגילוי הרוחניות – שלה אנחנו מצפים כתוצאה הנכונה מהלימוד.

רשומות קודמות בנושא:
אל תפספסו את ההזדמנות!
שינוי ריאלי של הגורל
רשומות נוספות במדורים: התפתחות רוחנית, שיעור הקבלה היומי, קונגרס

2 comments

  1. מרים ספורטה

    אני שמחה מאד לקבל את המיילים שלכם, ותודה. אני כבר פנסיונרית קצת עייפה ההפצה היחידה שעשיתי היתה עיתונים בתיבות דואר. אבל אני מאמינה שאעשה יותר, ובינתיים תודה לכם.

  2. אני מתחילה להבין מה הכוונה בלהגיע לכנסים ולהתחבר, היות וכאשר אדם לומד לבד, צופה בערוץ או לומד דרך המחשב עדין המגע הפיזי עם האנשים מאוד חשוב. הרי אם לא היה חשוב לבורא עולם שיהיו מפגשים פיזיים עם האנשים העולם כמו שהוא עכשיו לא היה נוצר וכולם היו מתקשרים דרך מחשבים או כל אמצעי אחר ולאו דוקא פנים מול פנים , כנראה המפגש בינינו חשוב מאוד להתקדמות ונכון לעכשיו לא ראיתי צורך להפגש פנים מול פנים אך לאחרונה אני מתחילה לחשוב שזה בעצם הכרחי להגיע לשטח עצמו ולהיות נוכחת בו. הלוואי שכולנו נגיע להכרה להגיע אליכם כי אני בטוחה שהרבה אנשים רוצים להגיע אך עדיין לא מרגישים שיש נחיצות בכך.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest