דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תאוצה מועילה של התקדמות קדימה

תאוצה מועילה של התקדמות קדימה

צריך לראות ולזהות בתוך הקבוצה את כל צורות היחסים והעבודה, שאם מסדרים אותם בצורה נכונה אנחנו יכולים בעזרתם להתגבר על זמן ומקום, על כל מיני השפעות חיצוניות ופנימיות. באופן כזה אנחנו נצא מכל מיני ההשפעות של המאור המחזיר למוטב שמעביר אותנו לסירוגין דרך כל מיני מצבים.

אנחנו נוכל להתגבר על כל זה בעזרת הסביבה, שהשפעתה תהיה יותר חזקה מהשפעת "האור המקיף". ואז זה ייקרא: "ניצחוני בניי!". וכך אנחנו נתעלה מעל לכל מצב ומצב.

זו בעצם הפעולה העיקרית שאנחנו יכולים לבצע, ואז אנחנו נלמד איך להשתמש בכל הזמנים בצורה המועילה ביותר, כלומר "במצווה קלה כחמורה". אנחנו תמיד נוכל לתקן את עצמנו, שזה נקרא "לעשות מצוות". אנחנו כבר לא נהיה תלויים לגמרי באור, בהארה שלו, שמביאה לנו כל מיני הרגשות שונות. אלא כבר נוכל במאמץ שלנו, על ידי התקשרות נכונה בינינו, למשוך את האור הזה שיחזירנו למוטב, כלומר כל פעם על ידי השפעתו הוא יקדם אותנו בצורה מועילה יותר למטרה.

זה לא אומר שאנחנו רוצים לברוח מהרגשת האור והחושך, מ"הכבדת הלב", לא! אנחנו מבינים שבלי זה, בלתי אפשרי. אבל אם אנחנו מתקשרים בינינו אז אנחנו נחלק את כל ההשפעות האלה בינינו כך, שלא נרגיש את הקושי בהתקדמות. כל הבעיות תתרפאנה על ידי החיבור בינינו, שעל ידי זה אנחנו מייד שולטים על האור.

לכן, אם החיבור שלנו הוא טוב ונכון, אז אנחנו כבר בעצמנו מתחילים לקבוע את הקצב של העליות והירידות שבאות לנו מהאור. אנחנו כבר בהתמדה מתקדמים קדימה "בתאוצה" ויכולים בעצמנו לקבוע את הזמנים והמצבים. זה יהפוך לעלייה מתמדת וליום שכולו אור.

כי המצבים הם לא משתנים, הם תמיד נשארים אותם המצבים. אלא כשאנחנו מתגברים עליהם, אז בונים לעצמנו מדרגות חדשות. גם עכשיו אנחנו כבר נמצאים במצב של גמר התיקון, זה לא תלוי בזמן אלא במצב, בהרגשות שלנו. אנחנו בעצמנו בוחרים באיזו מדרגה להימצא בכל סולם המדרגות הרוחני. לא כדאי לחכות בתקווה שזה יבוא בעצמו. שום דבר לא יבוא אלינו, אלא אנחנו בעצמנו צריכים לבוא לזה. וכל אחד מאיתנו מקבל כזאת הזמנה להשיג מכל מצב את גמר התיקון הסופי.

מתוך ההכנה לשיעור, 04.12.2013

ידיעות קודמות בנושא:
מרוץ ספורט במסלול של האור
בואו בעצמנו נקבע את גורלנו
ניקוי צינורות בשביל "האור המקיף"

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest