דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / שתי גישות, שתי תוצאות

שתי גישות, שתי תוצאות

כנס בסוצ'י. שיעור מס' 1.

שאלה: אנחנו עוסקים בהפצה של השיטה האינטגרלית בעסק: פיתחנו תוכנית ראשונית מחמישה שיעורים, ערכנו עבודה מעשית ואירוע איחוד מסכם. ההצלחה הייתה מדהימה!

במקביל, הקבוצה ערכה סדנאות דומות באזור אחר של המדינה, אבל הם קיבלו תוצאה אחרת אצל האנשים שאיתם הם למדו, פתאום התגלתה תגובה שלילית והם הפסיקו את כל המגעים עם החברים שלנו. הייתי רוצה להבין, זו הצלחה או כישלון?

תשובתי: למה נצפות שתי תוצאות מנוגדות בצורה כל כך חדה? – זה ברור לגמרי, שקבוצות אחדות נושאות אור ואחרות לא.

חייבים להבין מדוע זה קורה. למעשה, לא חשוב מה אנחנו אומרים. אפשר לדבר בצורה יפה, לוגית, להביא ציטוטים של מקובלים, אבל הכול ללא תוצאה. ואפשר בקושי לומר איזה שהם ביטויים, ואנשים יקשיבו לך כמו לילד שממלמל משהו אבל מתפעלים ממנו. מפני שהוא מדליק ערוץ מיוחד ודרכו זורמת אהבה לאנשים.

את זה צריך ללמוד. אין ספק, שבקבוצה שלא נחלה הצלחה הערוץ הזה לא נדלק. צריך לבדוק אם לאנשים האלה יש הכנה נכונה, האם הם לומדים בצורה נכונה, האם הם נכללים בקשר עם קבוצות אחרות.

רמת הבדיקה הראשונה היא, האם אנחנו יוצאים לאירועים בחיבור ואיחוד בינינו, כלומר בכזה מצב, כאשר אנחנו צוברים בתוכנו את האור העליון, ואז הוא מתחיל לעבוד דרכנו.

בהמשך אנחנו נתחיל להרגיש כיצד האור עובד, לקבוע, איזה חלק ממנו אנחנו מביאים לאנשים. נניח, שהיום אנחנו מדליקים להם לחץ של תכונת נפש או רוח, או אפילו נשמה, את כל זה אנחנו נוכל למדוד באופן מדויק, לעקוב אחרי זה ולהשתמש בזה. ואנשים יתפסו את זה.

באופן כזה, נוצרת בינינו מערכת הרמונית של שיתוף פעולה הדדי, שכל האלמנטים שלה נמצאים באיזון מקסימלי מלא. כי כולנו נוכל עד כדי כך להרגיש זה את זה, שאף אחד לא ילחץ זה על זה, לא לצפות למשהו, והכול יסתובב בו זמנית בקצוות שונים של המערכת הזאת, כמו מערכת משומנת.

אם אנחנו נשתוקק לזה בקבוצה שלנו, אז נשלול לחלוטין תוצאה חיצונית שלילית, מפני שדרכנו יתחיל לזרום לאנשים האור העליון, ובהמשך כבר הוא זה שיעבוד.

מתוך שיעור מס' 1 בכנס בסוצ'י, 13.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
אפקט רוחני
איך למצוא חן בעיני הקהל?
להראות דוגמה של איחוד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest