דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / שרותי מידע רוחניים

שרותי מידע רוחניים

laitman_2010-06-07_zohar_9036-70.jpg

אם אנחנו רוצים שהזוהר יעזור לנו, עלינו להכין רצון, נחיצות, כדי שהאור הטמון בזוהר ישפיע עלינו, כי הרי צריך לתת לו "על מה" להשפיע. הרצון יכול להיות רק "שבור", כלומר להיות מורגש על ידינו כרע אגואיסטי, כחוסר יכולת להתחבר זה עם זה. אנחנו רוצים להתחבר, משקיעים מאמצים, ורק במקרה שמשתדלים להתחבר ולא מסוגלים לזה, אנחנו מגלים רצון, נחיצות לחיבור, ואותה אנחנו צריכים להעמיד תחת השפעת האור.

מכאן נובע, שעבודת ההכנה שלנו מסתכמת בכך, שכל פעם אנחנו צריכים להשתדל להתחבר יחד יותר ויותר עמוק בתוך הלבבות שלנו, כדי שלא יהיה שום הבדל בינינו, וכולם ישתוקקו לרצון משותף, במקום שבו כל אחד ירגיש, שהוא מאבד את ה"אני" העצמי שלו, את הייחודיות שלו, ונכלל ב"אנחנו" הכללי.

אם אנחנו משׂיגים כזה מצב, שרוצים להתחבר יחד לאחד ולא מסוגלים לזה, אז אנחנו מעוררים רשימו (גֵן של מידע). אותו כוח הרצון, שאיתו רצינו פעם אחר פעם להתחבר ולא יכולנו, זה רשימו דעביות (מידע על הרצון). אותו המצב שתיארנו לעצמנו במחשבות שלנו, עד כמה שיהיה טוב, אם נתחבר יחד בהשפעה הדדית, ודווקא את זה אנחנו רוצים להשׂיג, זה רשימו דהתלבשות (מידע על האור).

אז אנחנו כבר מגיעים עם הרשימו הזה אל האור, כדי שהוא יתקן, ישפיע על הרשימו השבור, שאין אנו מסוגלים ליישׂמו, והוא מבצע את הפעולה הזאת.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 10.05.2011

ידיעות קודמות בנושא:
אתה קלקלת? אתה תתקן!
בהשתוקקות נצחית אל העתיד
תטליאו לי את הנשמה!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest